9. 11. 2015

CASUAL WEEK


Neviem či aj u vás, ale u nás sa zase vracia upršané počasie. Moc ma to neteší, keďže ja preferujem slnečné dni. Dnes tu mám pre vás nafotený outfit. Je to úplne obyčajný každodenný outfit. Neviem ako vy, ale ja sa rada obliekam do školy veľmi jednoducho. Je pre mňa dôležité cítiť sa pohodlne. Tento sveter ste mohli vidieť v haule, ktorý som prednedávnom pridala. Veľmi som si ho obľúbila, pretože je mäkký a zahreje. Určite patrí k mojim jesenným obľúbencom. 








Top- H&M
Jeans- Primark
Sweater- H&M
Shoes- Vans
Bag- Primark

Aká je vaše obľúbené jesenné oblečenie? Máte radi daždivé počasie?

12 komentárov:

  1. Pristane ti ten sveter :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super outfit, ale já už bych v něm umrzla :D:)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten svetr je skvělý. Já na podzim tyhle dlouhé svetry mám ráda. čím delší tím lepší.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc hezký outfit, úplně vidím, jak je ten svetřík měkoučký :) Taky se ráda oblékám jednoduše, ale zase když si obleču víc takový ''stylový'' outfit, cítím se ještě lépe :D
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc hezké fotky a samozřejmě i samotný outfit! :) Já se do školy taky oblékám nejraději pohodlně :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  6. V tomhle bych asi ráno, když jdu do školy - v 6 hodin, zmrzla :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to aj ja :D samozrejme si vždy dám ešte budnu

      Odstrániť
  7. Amazing post :)

    http://ordinaryblondie9.blogspot.hr/2015/11/burgundy.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥