6. 11. 2015

CHOCOLATE- PUMPKIN BROWNIES


Piatok, pre mňa veľmi rušný deň, pretože som rýchlo prišla zo školy, píšem tento článok, ešte musím ísť na bus ku kamarátke a odtiaľ večer na stužkovú môjho priateľa. Áno, som plná adrenalínu a stresu. Stresu síce pomenej, ale večer sa to určite obráti.
Týmto receptom vám dám možno, aspoň v to dúfam, inšpiráciu na dnešné alebo víkendové pečenie. Ak ste milovník koláčov, tak ako ja, myslím si, že vám bude chutiť. Ja som tento recept skúšala prvýkrát minulý víkend a som s ním veľmi spokojná. 


Čo budeme potrebovať:
CESTO

  • 1/2 šálky špaldovej múky
  • 1/2 šálky práškového kakaa
  • 1/2 šálky medu/ javorového sirupu
  • 3/4 šálky odtučneného jemného tvarohu
  • 1 vajce
  • 1 vaječný bielok 
  • 1 ČL mletej škorice
  • 1ČL vanilkového extraktu
  • 1 ČL jedlej sódy
TEKVICOVÝ KRÉM
  • 1/2 šálky tekvicového pyré
  • 1 žĺtok
  • 2 PL odtučneného jemného tvarohu
  • 2 PL medu/ javorového sirupu
  • 1 ČL perníkového korenia



Všetky suroviny, ktoré potrebujeme na cesto si zmiešame do jednej misy. Musíte si to vymiešať dohladka. 


To isté urobíme aj s tekvicovým krémom. Nebojte sa, keď to bude trochu riedke, vôbec to neurobí zmenu v koláči.


Cesto si vylejeme do formy a navrch lyžičkou ukladáme tekvicový krém. Ak je krém riedky, kľudne ho tam vylejte a vidličkou môžete vytvárať vlnky a iné vzory.


Koláč dáme zapiecť do rúry na 150°C na 40-45 minút. 


DOBRÚ CHUŤ!


Robili ste už niekedy brownies? Vyskúšate môj recept?

5 komentárov:

  1. Wow! Vypadá to výborně, to určitě vyzkouším ♥

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. NA toto som sa fakt tešila ! :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňam, tak toto vyzerá naozaj skvelo !! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mňamky ♥

    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥