19. 11. 2015

IMATRIKULÁCIE! PREČO ZO MŇA NIE JE BEAUTY BLOGERKA?


Ako som už v minulom príspevku načrtla, organizovali sme imatrikulácie pre našich prvákov. Presnejšie pre 1.A, ktoré sa konali v pondelok. Možno my niektorí neuveríte, ale zabavili sme sa na tom obe triedy. Na imatrikuláciách našej školy sa mi páči, že to nemusíme robiť pred celou školou a potom sa aspoň necítite tak veľmi trápne. Zostane to len medzi dvomi triedami- tretiakmi a prvákmi.

Na prvej fotke môžete vidieť 5 chlapcov, ktorých som si takto krásne pokreslila. Áno, prejavil sa môj umelecký talent. Pre toto nie som beauty blogerka. Haha!


 Spoločná fotka nás (tretiakov) a našich zimatrikulovaných prvákov.

 Welcome drink, nechcela by som ho piť.

 Vajíčka v ponožkách a k tomu tancovanie gangnam stylu? Určite si to užila.

Svoje umelecké tvorenie som mohla využiť na týchto chlapcoch.




Moja tvorba.




Dúfam, že sa vám tento článok páčil. Je takým menším osviežením blogu. 

Mali ste aj vy teraz imatrikulačky alebo ste ich robili? Ako ste si to vy a a prváci užili?

3 komentáre:

  1. Super článek, určitě to musela být sranda :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vajíčka v ponožkách jsem teda ještě nezažila, ale je to bombaaaa! :D :D dlouho mě žádný nápad takhle nepobavil, už se těším, až ho někde použiju :D jinak jsou všichni fakt krásně zmalovaní, to obočí na konci je krása :D
    Getmovin by Deni

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super článok! Tento rok ako tretiačka na strednej robím aj ja imatrikulácie prvákom a veľmi sa teším :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥