3. 11. 2015

MY OCTOBER | PHOTO DIARY


Asi sa už opakujem, ale ten čas naozaj veľmi rýchlo beží. Veď o chvíľu začnem písať vianočné články, nakupovať darčeky a stavať vianočný stromček. Už sa teším na to, ako pôjdem na vianočné trhy a všade to bude voňať. O tom však neskôr, teraz nechám Vianoce Vianocami a zameriam sa na október.



Začiatkom októbra sa v Bratislave konal veľtrh vysokých škôl. Keďže chodím na gymnázium a chcela by som ísť na vysokú, boli sme sa tam pozrieť. Ny výber tam bolo pomerne veľa škôl, ale našťastie mám ešte rok čas. Ľudí tam bolo tiež veľmi veľa, čo ma prekvapilo.


So spolužiakom sme sa náhodne zladila so svetrom. 


So spolužiačkou zo základnej sme boli po dlhšej dobe spolu vonku. Ako zvyčajne sme si boli sadnúť na čokoládu a nakoniec sme skončili na pizzy a kofole. Zdravá strava trošku.



Konečne som bola riadne nakupovať. Skočila som si aj na môj obľúbený Bubbletea- biela broskyňa, čučoriedka a mix pukavých guličiek.

Najlepšie večeri sú pri filme s popcornom a priateľom.

V škole mám teraz samé organizácie a naháňačky. Tento rok spolu s tromi kamarátmi organizujeme školský ples, ktorý bude vo februári. Ani neviete, koľko starostí je okolo toho, no stojí to za výsledok. Taktiež riešime imatrikulácie, ktoré budeme robiť už o dva týždne.

Bezvýznamná fotka, ale usúďte, nie je ten obal na servítky zlatý?

V poslednej dobe som závislá na seriály Teen Wolf. Idem už na štvrtú sériu. Ak sa rozhodujete, aký seriál pozerať, určite vám tento doporučujem.

 Večerné čokolády z automatu na klzisku sú najlepšie.

Aj vy ste obdivovateľom sviečok na cintorínoch počas dušičiek? Ja rozhodne áno.

Ako ste strávili október? Aký je váš obľúbený Bubbletea? Boli ste tento mesiac nakupovať? Budete mať niekto teraz najbližšie imatrikulácie?

11 komentárov:

  1. Tento měsíc mi také hrozně rychle utekl a za chvilku tu budou Vánoce, prostě to letí. Na burzu vysokých škol jedu ve čtvrtek.
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný článek, tyto články mě baví:)

    http://dencaurbankova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všechny fotky jsou krásné a opravdu to vypadá, že sis minulý měsíc skvěle užila :) Já už se taky budu muset pomalu rozhodovat kam na vysokou :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hezké fokty :) A poskočilo mi srdce, když jsem uviděla ty kapesníčky, prosííím, musím mít, haha! :) A Teen Wolf je úžasný seriál, hlavně kvůli Dylanovi, hihi :) A máš moc hezké boty! :D
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Takéto fotky tu zdieľaš s priateľom :DDD Ale nie ... nech vám to vydrží :)

    Pozývam ťa na moju giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/10/jesenna-giveaway.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Teen wolf! HIGHFIVE SIS! Super fotky, oproti mojim alá prednášky, pivo, biliard, spánok, blogging, knihy a šport :D
    BTW: Prebehlo vyhlásenie GIVEAWAY, tak sa pozri či TY alebo niekto z čitateľov nevyhral :)
    With Love, Vii
    http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jé, no mňam, ty pizzy :(((( A odkud máte holky svetříky? Podobný totiž sháním :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Fuuuha, dostala jsem neskutečnou chuť na pizzu! :( :D ...Jinak ten obal na kapesníky s Olafem je opravdu roztomilý!^^

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥