In My Life Random

STRESS?! IT MAKES MY LIFE INTERESTING



V poslednej dobe je okolo mňa veľa stresu. Učím sa, ako všetko zvládať s chladnou hlavou a hlavne zodpovedne. Tento rok som už tretiačka na našom gymnáziu a je to posledný rok, kedy si môžem užiť voľnosť a nemyslieť zatiaľ na maturitu. Keďže som aktívny človek a nemám rada bezvýznamné sedenie v škole, zobrala som si na starosť spolu s tromi kamarátmi organizáciu školského plesu. Celkom sú okolo toho opletačky, pretože profesori do toho prsty nepchajú a všetko to musíme platiť z ceny lístkov, ktoré začneme predávať až začiatkom decembra a ples sa koná skoro v polovici februára. Všetko musíme mať rezervované, aby sme náhodou neskončili bez jedla alebo fotografa.


Ďalším stresom pre mňa je, že robíme imatrikulácie prvákom. Ani neviete, koľko roboty to dá, keď máte v triede lenivých ľudí. Niekedy len počujem Janka sem, Janka tam. Na jednej strane rozmýšľam nad plesom a na druhej nad tým ako urobiť imatrikulačky. K tomu sa chcem venovať priateľovi, s ktorým nie som až tak dlho a nechcem to hneď na začiatku pokaziť. Samozrejme, nechcem sa zhoršiť ani v škole. Tretí ročník nie je až taký ľahký. Určite to poznáte tí, ktorí chodíte na gymnázium. O vysokej škole zatiaľ ešte nehovorím, tá je určite náročnejšia.


Pointou tohto článku je, že som obklopená stresom, ktorý musím zvládať. Učím sa, ako s ním zaobchádzať, no viem, že sa mu nedá predísť. Je to súčasť života, no nesmieme dovoliť, aby nás až veľmi pohltil, pretože by to mohlo mať zlý vplyv na naše duševné zdravie. 

Chceli by ste článok, v ktorom by som písala o tom, ako zmierňujem svoj stres a organizujem všetko? Určite mi to dajte vedieť do komentáru. 

Related Articles

13 komentárov:

  1. Taky mám teď takové stresovější období, takže přesně vím, o čem mluvíš:) tak se drž!
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bohuzel jsem v hodne stresovem obdobi a ted ho spis sabotuji, coz mi nepridava... Ale tobe drzim palce, at vsechny ty skolni i mimo-skolni aktivity zvladnes! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hezký článek, stres je v dnešní době součástí života nás všech, určitě napiš článek o tom jak ho zvládáš, je to zajímavé téma :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Drž sa určite to zvládneš ^^ super fotky !

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je opravdu hodně věcí na zvládnutí ale jsem si jistá, že to zvládneš a moc pěkné fotky :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hezké fotečky! Chápu, co prožíváš. Taky jsem si tím prošla, ale všechno to zvládneš a pak to oslavíš :) Všechny tyhle věci jsou součástí našeho života a uvidíš, že se časem nad tím pousměješ ,-)
    Meet My Lovely World
    Pokud si se nezapojila, zvu tě na svojí Giveaway ,-)
    <3 Giveaway <3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Poznám stres. Stiahnutý žalúdok, nemám ani chuť do jedla. Mne pomáha na stres šálka čaju v zhasnutom dome. Na chvíľu vypnem a potom zas zapnem. Alebo ešte kúpeľ. :)

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť
  8. držím palce nech ples víde, je to síce stres, ale niekedy to môže byť zábava :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Všechno dobře zvládni, snad je pro tebe blog alespoň trochu antistresové místečko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Piękne zdjęcia *.*
    Zapraszam do siebie, nowy post! Pozdrawiam
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Stres môže byť aj výhodou :) Niekedy sa mi najlepšie pracuje/učí pod stresom :) Len tomu netreba podľahnúť

    ladyminimalism.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥