In My Life Random

TITANIC


 V pondelok sme boli zo školy v Bratislave na výstave Titanicu. Určite ste už o nej všetci počuli. Očakávali sme od toho trochu viac, ale bolo to fajn, Dozvedeli sme sa zaujímavé informácie nielen o tejto svetoznámej lodi, hoci sme si obohatili obzory ohľadom Titanicu. Vedeli ste, že prežilo okolo 500 ľudí túto katastrofu a posledná osoba, ktorá prežila zomrelo v roku 2012?
Čo sa mi veľmi páčilo bolo, že sme na začiatku dostali "Boarding pass", na ktorom bolo vzadu napísané meno a informácie o pasažierovi. Nakonci bola veľká tabuľa, kde sme si mohli pozrieť či sme nezvestný alebo sme prežili. Ja som bohužiaľ neprežila.


 Nie je perfektné ako dokážu v dnešnej dobe napodobniť uličku na lodi?






Ľadovec, v ktorom sú otlačené ruky. Bolo to pekné obzvláštnenie výstavy.

Boli ste na tejto výstave? Čo si o nej myslíte? Išli by ste na ňu?

Related Articles

8 komentárov:

  1. Na Titanicu som bola aj ja ! :) asi tak pred mesiacom a stále mám rozpísaný článok, len stále nemám čas ho uverejniť. Bolo tam krásne ♥

    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tam som bola aj ja a he to super :) najmä ta loď :)

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já bych se tam podívala moc ráda! Může to být opravdu zajímavé :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá to úžasně, určitě jsi si to užila :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To vypadá fakt zajímavě!! Doufám, že něco takového bude i v Čechách :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skvele! Kdysi davno jsem na to taky byla a nedavno zrovna v Titanic muzeu v Belfastu:) Je to krasny.

    Bridge of Memories

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tiež som tam bola a čakala som niečo viac :D ale tá chodba a tie ostatne napodobeniny lode boli nádherné!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥