In Blogger Tips

VYCENTROVANIE NÁZVU A DÁTUMU




Mám rada nové veci, a preto som sa rozhodla, že obohatím svoj blog novým druhom článkov a to blogger tipmi. Nie som veľký znalec informatiky, ale základy ovládam a dúfam, že vám to trochu pomôže, teda aspoň začínajúcim blogerom.
Dnes vám ukážem, ako zarovnať na stred názov príspevku a dátum.

Otvorte si Blogger → Šablóna → Prispôsobiť → Rozšírené → Pridať CSS


1. Ak chcete mať vycentrovaný len dátum, vložte do políčka:

.date-header {text-align:center;}


2. Ak chcete mať vycentrovaný len názov príspevku, vložte do políčka:

.post-title {text-align:center;}



3. Ak chcete mať vycentrovaný aj dátum aj názov príspevku, vložte do políčka:

.date-header {text-align:center;}
.post-title {text-align:center;}


Ak máte v políčkach CSS nejaký text, nevymazávajte ho! Vynechajte iba riadok a tam vložte tieto kódy.


Páči sa vám tento druh článkov? Pomohla som vám trochu?

Related Articles

4 komentárov:

  1. Jsi skvělá, tohle mi hrozně pomáhá! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článok, myslím, že si viacerým týmto pomohla :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skvelý článok, tieto návody mám rada, pretože ja som na tieto technické záležitosti úplne ľavá :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥