6. 12. 2015

BLOGMAS | WEEK 1 ❄


 Celkom som sa už tešila na tento nový formát článkov a ním je Blogmas. Chcem to robiť v tom štýle, že sem pridám fotky a nejaké informácie, čo sa mi za celý týždeň stali. Dúfam, že sa vám budú tieto články páčiť, takže poďme na to.


  •  robila som prvé medovníky
  • mamina celý čas brblala, pretože to bol nový recept, no nakoniec sa jej páčili


  •  od priateľa som dostala Mikuláša a čerta, anjela si vraj nezaslúžim :D
  • v škole sme začali konečne predávať lístky na ples, juchú! (organizátorka školského plesu)
  • mali sme prednášku o Vysokej škole A. Dubčeka v Trenčíne


  •  v sobotu sme zdobili s maminou vianočný stromček, aby sme si ten náš užili, pretože na Vianoce ideme opäť do Anglicka
  • mala som svoju vianočnú čapicu so sobími rohmi
  • pustila som a spievala som vianočné piesne 
  • v škole sme si ozdobili Otakara- náš triedny stromček

  • prišiel mi balíček z Parfums.sk
  • v škole samá písomka, dúfam, že to skoro skončí


  •  pokus o dekoráciu izby
  • už mám aj svetielka pri posteli
  • stále sa psychicky chystám dočítať Let It Snow od Johna Greena

  • ochutnala som túto mňamku- tousty, arašidové maslo a banán

Čo sa udialo vám za tento týždeň? Páči sa vám nápad Blogmasu?


10 komentárov:

  1. Jéé, Jani, krásné fotky. Ty vánoční ozdoby v kelímku jsou skvělé, inspirovala si mě! :)

    Christmas Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super fotky :) arašidové maslo na toaste s banánom je úplne mňamka, a keď do toho pridáš ešte navrch škoricu, je to bomba ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Strašne dobrý nápad! Už sa strašne teším keď mi začneme piecť:3

    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc hezký článek :) My stromeček zdobíme až na Štědrý den, takže už se nemůžu dočkat :) a mňam, jak bych si dala perníčky! Výzdoba je moc hezká a mamka taky vždycky brble, když něco zkouším :D
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super článek! :) těším se na další. Perníčky budu taky brzo dělat :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super článok :) Vy už máte stromček ? :O My budeme robiť tak týždeň dopredu :D

    Aďulik Sun

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, už máme stromček, pretože 22.decembra ideme zase do Anglicka, tak aby sme si ten náš stromček trochu užili :)

      Odstrániť
  7. Super článek, určitě se těším na další!:) .. Myslím, že ty mamky jsou všechny stejné, to samé u nás doma, když peču něco podle nového receptu :D

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hrozně mě mate, když někde čtu "medovníčky", protože to mám prostě zavixovaný jako perníčky :-D Jinak vániční písničky si jedu pro navození atmosféry (přímo playlist :-D https://www.youtube.com/playlist?list=PLiLYjOBUYbalVo1kF7ebxVDmvXGEePEJc) a světýlka mám na okně ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  9. super fotky ! :) milujem vianočnú atmosféru a tá z fotiek srší :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥