In Blogmas Christmas My Life

BLOGMAS | WEEK 2 ❄



 Máme tu nový týždeň a s ním som si pre vás pripravila ďalší Blogmas. Na prvý boli pozitívne ohlasy, za čo som veľmi rada. Druhý blogmasový týždeň bol celkom vianočne naladený. Tento rok ma dosť pochytila vianočná nálada a viac si to užívam.


  •  vianočnú výzdobu už máme po celom byte
  • napečené už máme skoro všetko vianočné pečivo
  • nechcem pribrať
  • mamina, prosím nepeč


  •  už druhýkrát som bola na vianočných trhoch vo Viedni, ale tentokrát zo školy
  • kúpila som si nový sveter, ktorý budete vidieť v hauly a je strašne príjemný a mäkký

  • už potrebujem prázdniny
  • nemám rada komplexnú odbornú činnosť zo slovenčiny
  • vždy verná ťahákom


  •  konečne som si kúpila môj milovaný Starbucks
  • kvôli tomu nás museli všetci zo školy 10 minút čakať
  • vydala som collab článok a jeden vás ešte čaká


  •  s priateľom som si chcela pozrieť môj obľúbený vianočný film- Sám doma 1
  • nepozerali sme ho, lebo mi ho mamina zmazala a na internete je len v češtine
  • nemám rada český dabing Sám doma
  • namiesto toho sme pozerali Na vine sú hviezdy
  • ako vždy som pri tom plakala

  • v sobotu sme boli na vianočných nákupoch
  • v Laugariciu v Trenčíne majú krásnu výzdobu
  • mala som môj obľúbený Bubbletea

  • v nedeľu som bola v Piešťanoch na vianočných trhoch a na Coca Cola kamióne
  • mala som z toho radosť ako malé dieťa
  • každý máme v sebe dieťa
  • moje dieťa sa prejavilo


Bude vo vašom meste Coca Cola kamión? Boli ste na vianočných trhoch alebo nákupoch? Máte už napečené?

Related Articles

7 komentárov:

  1. Moc pěkný článek!

    www.victoriasstylee.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasný článok :D coca cola kamión by som chcela tiež vidieť :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a to jako sa mi nemozes ozvat? :D ja som z piestan a tiez som bola na kamione :) ak sem niekedy prides daj vediet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. U nás už kamion byl, ale nějak jsme to s rodinkou propásli :( :D Jinak krásné fotky a jestli budu mít možnost, do Laugaricia určitě mrknu :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc hezké fotky, Sám doma je nejlepčejší, taky bych se měla začít dívat na všechny vánoční filmy! A já jsem začala péct teprve dneska a je to super :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Coca cola kamion závidím :D :)) pekné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥