20. 12. 2015

BLOGMAS | WEEK 3 ❄


Ďalší týždeň je za nami, a preto sa s vami podelím o moje zážitky alebo lepšie povedané, čo som robila. Je mi celkom ľúto, že nás čaká už len jeden Blogmas a koniec. 
Tento rok som veľmi vianočne naladená a veľmi sa teším na vianočné rozprávky. Taktiež sa nemôžem dočkať anglických Vianoc. Všetko je vyzdobené a tá atmosféra všade je neopísateľná.

  •  milujem vianočnú výzdobu
  • len nech všetko svieti
  • s priateľom sme sa boli korčuľovať
  • konečne som si pozrela môj obľúbený vianočný film Sám doma 1
  •  konečne sa nemusím učiť
  • vianočné piesne sú u nás na každodennom playliste
  •  priateľ ma zase vykŕmoval
  • aj tak som mu zjedla všetku zeleninu
  •  už mám kúpené vianočné darčeky
  • použila som moju kreativitu na balenie darčekov
  •  piekli sme vianočné pečivo
  • áno ďalšie
  • nechcem pribrať
  •  dnes som sa balila do Anglicka
  • mami, tvoj kufor má mať 15 kilogramov, nie 28

Máte radi vianočné filmy? Aký je váš obľúbený?

3 komentáre:

  1. Poslední fotka je dokonalá :O jinak, Vánoce v Anglii, to musí být nádhera:)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článek :) Taky miluju, když je všechno krásně vyzdobené a hezky svítí :) Jinak ten poslední bod mě dostal :D

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥