In Fashion Haul

DECEMBER PRIMARK HAUL


Anglicko bez nákupov? Pre mňa celkom nemožná predstava. Primark patrí k jedným z mojich obľúbených obchodov a hlavne ten, ktorý sa nachádza v Bristole. Bristol je mesto, ktoré sa nachádza neďaleko od nás. Mohli ste o ňom čítať v článku TU. Vrátim sa naspäť k spomínanému Primarku. Má až 4 poschodia! Na jednom z nich sa nachádza malá Costa, kde si môžete oddychnúť pri káve alebo ako som ja zvolila horúcu čokoládu. Naozaj bez klamania sme tam strávili skoro 3 hodiny. Áno, je to dosť. 

V nejakom hauly youtuberky som videla, že tam predávajú takúto vestu a tak som po nej pokukovala celý čas až som ju nakoniec našla. Je to obohatenie môjho šatníka, pretože nič podobné ako je táto vesta tam nemám.

Malou vsuvkou v dnešnom haule sú basic šaty z H&M, ktoré chcem skombinovať s vestou.

Ďalším kúskom v Primarku bola čierno-biela košeľa. Ako hovorím, košelí nikdy nie je dosť.

Zistila som, že nemám malú praktickú kabelku, do ktorej by sa mi bez problémov vošla peňaženka. A tak som si vybrala túto, pre mňa nezvyčajnú kabelku.

Objavila som tam aj čierny batoh so zlatými detailmi. Dúfam, že sa mi bude dobre nosiť.

Do Anglicka som si v lete musela brať tenisky na behanie, keď som sa rozhodla, že tu budem behať. Problémom bolo, že som si ich musela brať aj naspäť, aby som mohla behať na Slovensku. V Primarku mali akurát zľavu na bežeckú obuv a preto som to využila. Stáli len 5 libier! Na občasné behanie mi tu budú úplne stačiť.

Už rok sa tu snažím kúpiť opasky, ale vždy na to zabudnem. Tentokrát som konečne nezabudla.

Každý rok nosím spolužiakom z Anglicka ponožky. Je to dosť zvláštne, viem, ale stalo sa to tradíciou.

Kúpila som si tam moje prvé čierne silónky.

Taktiež som si vybrala svoj prvý tattoo choker.

Máte radi Primark? Boli ste tam už niekedy?

Related Articles

16 komentárov:

  1. Super nákupy, ta vesta vypadá nádherně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vesta je velmi pekna. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc hezké věci, ta vesta je naprosto úžasná! A tašky taky! O ponožkách ani nemluvím ;)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tu košili jsem si dovezla z Londýnského Primarku a miluju ji ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Koupila sis super věci! Moc se mi líbí košile a botky na běhání :)

    TOP Kosmetika Roku 2015

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne fotky, opäť. Čo viac dodať! :)


    sydneysleek

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super věci, v Primarku mají tak úžasné věci, taky bych tam chtěla :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Primark mam rada :) hezke veci sis privezla! Vtione je, ze jsem tam premyslela jak nad stejnym batohem, tak nad kabelkou a tenjskama, ale ani jedno jsem nakonec nekoupila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Do Primarku sa chystám 1x buduci tyzden. Primark je vo Viedni a od Bratislavy to nie je dalek. Uprimne som zvedava ake to bude, lebo stretavam sa s roznymi názormi -jedna cast ho neznasa a je sklamana z nekvalitného tovaru a mnozstva ludi, a ta druha sa vzdy pochvali peknymi kuskami. -inak tomu nie je ani u teba na blogu. Vybrala si si velmi pekne veci, hlavne ma zaujal batoh :) lebo presne s cielom najst taky tam idem. Pekny clanok ako vzdy :) Len tak dalej a drz sa. Patricia

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já jsem v Primarku nikdy nebyla, ale ráda bych se tam někdy podívala. Nakoupila sis krásné věci, nejvíce mě zaujala ta vestička, kabelka a batůžek je taky super :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nedávno som si v Drážďanoch kúpila rovnaký batoh a nosím ho teraz všade! Je úplne perfektný.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. takový černý batoh sháním už dlouho! A ta košile je skvělá. Moc pěkné věci jsi si koupila :)
    Simeona Blogg

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Naozaj krásne veci si si kúpila:) a prosím ťa kde sa presne v Anglicku nachádza ten Primark?
    Pozývam teba aj tvojich čitateľov ku mne na blog, kde aktuálne prebieha súťaž:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V Anglicku je niekoľko Primarkov, stačí si to vyhľadať na googli, tam ti ich všetky ukáže :) tento bol presnejšie v Bristole

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥