In Fashion Haul

END OF TIME


 Už len 5 dní do Vianoc. Uvedomujete si ako je to blízko? Pretože ja ani moc nie. Akosi na to nemám čas myslieť. Ako som už spomínala, v utorok odlietame do Anglicka, takže ma zajtra čaká deň plný balenia. Zajtra by mal taktiež vyjsť tretí Blogmas. Predchádzajúce dva si môžete prečítať TU a TU.
Avšak, dostaňme sa k dnešnému príspevku a tým je haul. Neviem ako vy, ale pre mňa je to jeden z najobľúbenejších článkov. V poslednej dobe som veľmi nenakupovala, pretože šetrím, aby som sa mohla vyblázniť už v spomínanom Anglicku. Aj keby som si tam zobrala milióny, nikdy by mi to nestačilo. Toto je len taká zmes 2-3 mesiacov. V najbližších týždňoch teda očakávajte väčšie hauly.


 Prvou vecou je sveter, ktorý je z Forever 21. Vo Viedni som bola dvakrát, takže som si ho prvýkrát obhliadla a druhýkrát už kúpila. Je veľmi mäkký a pohodlný.



 V House som objavila tieto krásne staroružové šaty, ktoré si chcem dať vo februári na školský ples, ktorý organizujem spolu s dvomi kamarátmi.


 V mojom kozmetickom wishliste ste mohli vidieť, že som veľmi chcela vyskúšať spreje od Victoria´s Secret a konečne sa mi to splnilo. Odhodlala som si ich konečne objednať.


 Mamina mi kúpila sušený čaj, ktorý nádherne vonia. zatiaľ som ho ešte nevyskúšala, no dnes si ho plánujem konečne urobiť.


S maminou sme maniačky na laky na nechty a tak nám do zbierky pribudol nový prírastok. Je od Miss Sporty a mal by byť rýchlo schnúci.

Uvedomujete si, že o chvíľu sú Vianoce? Čo ste si naposledy kúpili Vy? Páči sa vám môj haul?

Related Articles

7 komentárov:

  1. Jéj, ten svetrík je nádherný. A tá farba laku na nechty tiež! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to je super, že sis taky pořídila body spraye od VS, voní ten mangový? Já ho mám a miluji jeho vůni :) A jinak ten modrý lak mám taky a je moc krásný :)

    Christmas Essentials 2015

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné fotky! Pěkné věci! :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc hezké věci, po těch sprejích už jsem taky koukala :) a šaty vypadají nádherně!! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak já si teda vůbec neuvědomuji, že za pár dní jsou Vánoce. :D Jinak krásný článek jako vždy, hauly mě také hodně baví! Těším se na ten z Anglie :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥