In Christmas Other Tips

❄ GIFT GUIDE FOR HER ❄


Dnes máme prvý decembrový deň a s ním som si pre vás pripravila sériu vianočných článkov. Dnes to budú moje tipy na vianočné darčeky pre ňu. Určite každými poznámky, keď musíme riešiť dilemu, aký darček komu kúpiť. Dúfam, že vám týmto článkom rozšírim obzory na darčeky. 


1. Tričko- ak máte kamarátku, ktorá miluje módu, určite by som zvolila tento typ trička, ktorý je teraz trend. Dlhšie s výstrihmi na bokoch nemôže nič pokaziť. Zoženiete ho v Zare alebo iných predajniach.
2. Yankee Candle- kto nemôže mať rád sviečky? Nie je nad ten pocit, keď vám izba vonia po koláčikoch alebo vianočných vôniach ako je napríklad škorica. Yankee candle sú síce drahšie ako normálne sviečky, ale krásne voňajú.
3. EOS- tento balzám na pery už určite každý z nás pozná. Ja mám s ním samé dobré skúsenosti a kúpila by som ho na Vianoce kamarátke, ktorá ho ešte nevyskúšala. Myslím si, že by ju to potešilo.
4. Kryt na mobil- veľa ľudí má rado kryty na mobil. Zistite si, aký typ telefónu má vaša kamarátka/ priateľka a potešte ju jedným z nich. Viem, že cez internet sa dajú spraviť aj kryty s fotkou, ktorú si vyberiete samy.
5. Vankúš- niektorí ľudia majú posteľ zaplnenú rôznymi poduškami. Pridajte im do zbierky jednu od vás. V H&M home je teraz plno s vianočnými motívmi a nájdu sa nejaké aj v Ikei.
6. Bioderma- kamarátka/ priateľka je blázon do kozmetiky. Neriskovala by som jej kupovať novú mascaru, make-up alebo rúž. Radšej by som zvolila bezpečnejšiu variantu a tou je napríklad odličovač od Biodermy. Je kvalitný a máte istotu, že ho využije.
7. Kozmetická sada- hovoríte si, čo tento rok kúpim mamine alebo tete? Ja by som siahla po kozmetickej sade. Je to síce otrepané, ale väčšina ľudí to uvíta.
8. Šál- naše zimy sú chladné a málokto nenosí šál. Ja by som bez neho nevyšla z domu, keď sneží alebo sú teploty nižšie ako 5°C. Mňa osobne by pekný šál pod stromčekom potešil. Super je, že ich kúpite všade, či už vo Forever 21, H&M, Zare, Pull&Bear a inýh obchodoch.
9. Kniha- poslednou vecou alebo lepšie povedané radou na darček je jednoduchá vec a to kniha. Zistite si nenápadne od kamarátky, akú knihu by si chcela prečítať a prekvapte ju ňou. 

Aké sú vaše typy na darčeky? Už viete, čo komu kúpite? 

Related Articles

10 komentárov:

  1. Super tipy! :) Já jsem se ještě uplně nerozhodla komu co pořídím, ale nějakou kosmetickou sadu určitě koupím mamce :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super. Tvé dárečky by mě pod stromečkem hodně potěšily. Já ještě přesně nevím, co komu dám.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Děkuji moc za tip :) určitě se podívej i na můj blog :)
    http://smileluccy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Keby som dostala pod stromček ten šál som spokojná :-) Michaela
    www.imperfect-woman.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkné tipy! Takové dárky by mě určitě potěšily :)
    The Colorful Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super nápady :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Chutné, určite by ma každý darček z týchto potešil :)

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť
  8. pekný výber! :) ja však na vianoce kupujem väčšinou len rodičom darčeky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja vôbec netuším čo pokupujem na Vianoce :D super článok ^^

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥