In Fashion Christmas Outfit

MAGIC WHITE


Už len 8 dní do Štedrého dňa. Aj tieto Vianoce ideme do Anglicka. Odlietame v utorok, takže sa v nedeľu začínam baliť. V poslednej dobe mám celkom veľa aktivít. Je mi ľúto, keď si predstavím, že séria mojich vianočných článkov bude končiť. Chcela som sa vás spýtať, či by ste chceli aj nejakú Giveaway, takže mi to napíšte do komentára.
Dnešný outfit je zároveň druhou časťou collabu s blogerkou Aďulik Sun. Tá si pre vás pripravila vianočný TAG. Zloženie outfitu je veľmi jednoduché a zároveň pohodlné. Veľkým plusom je, že vás zahreje. Túto zimu som si akosi obľúbila vrstvenie. 







Sweater- Forever 21
Shirt- Terranova
Jeans- New Look
Parka- New Look
Boots- CCC

Aj vy sa radi vrstvíte? Chceli by ste giveaway? Máte už kúpené darčeky?

Related Articles

7 komentárov:

  1. Pěkný outfit :) Na fotkách ti to sekne! :) Takovou košili sháním už dlouho, ale pořád jsem nenarazila na nějakou, která by mi seděla :/ Užij si Vánoce v Anglii :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takéto svetre zbožňujem, mám jeden celkom podobný;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hezký outfit, líbí se mi hlavně ten svetr a bunda :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Snehovo-biely svetrík je neskutočne pekný ♥

    Prajem pekné prežitie vianočných sviatkov ^^~ | Gabrielle
    ♡ Bio and natural cosmetics ♡
    ♡ christmas giveaway | Realash - lash enhancer ♡

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥