In England Christmas Travel

MERRY CHRISTMAS FROM ENGLAND


Veselé Vianoce vám prajem! Dúfam, že si pod stromčekom nájdete veľa darčekov a budete obklopení rodinou. Dnes vám už píšem z Anglicka. Leteli sme v utorok v noci. Posunuli nám let o hodinu a pol, takže sme prileteli až o pol jednej ráno. Cesta k tatinlvi trvala dve hodiny a potom konečne spánok. Avšak spala som len 5 hodín, pretože sme išli shoppingovať. Milijem anglivké obchody. Ako prvé sme išli do Primarku a potom do H&M. Ulice a obchody sú preplnené nakupujúcimi ľuďmi a všade vládne vianočná atmosféra. Nájdete tu ľudí, ktorí nosia vianočné svetre alebo čiapke. Je to krásne. 
Som tu ešte len prvý deň a neodolala som mojej obľúbenej makarónke. Aj tieto vianoce sme si dali nemeckú klobásu, ktorú predávajú na vianočných trhoch v Bristole. 
Na ulici bol muž, ktorý robil bubliny. Deti sa z toho veľmi tešili a ja úprimne tiež.
Ak chcete vidieť pravdilne fotky, sledujte môj Instagram alebo Snapchat- jankasipkova.

/najlepšia makarónka/


/nemecká klobása/

/hot chocolate v Coste/

/tieto nákupné centrá sú dokonalé/




Páčia sa vám fotky? Ste pripravení na Štedrý deň?

 Instagram |Facebook |Ask |Bloglovin

Related Articles

6 komentárov:

  1. To nákupní centrum vypadá pohádkově! :) A Anglii upřímně miluju, takže tě chápu!! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krasne fotky.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nemecka klobasa v Anglii - ale chapu je, je vyborna :)
    Hezke fotky, Anglii ti zavidim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jééé ty fotky jsou nádherné, ty bubliny bych chtěla vidět! :D No a do toho nákupního centra bych se mohla klidně i nastěhovat :D :D

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne fotky :) http://allbytereza.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc hezké fotky! Hlavně ta třetí od konce je opravdu skvělá!:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥