3. 12. 2015

MY NOVEMBER | PHOTO DIARY


Asi to už odomňa počúvate často,ale stále si stojím za tým, že čas veľmi rýchlo ubieha. Máme tu december, posledný mesiac tohto roku. Ak máte možnosť, naplno si ho užite. 
November mi neprišiel veľmi zaujímavý, no ako som zhromaždila všetky fotky, zmenila som názor. 


Ako viete, spolu s dvomi ľuďmi organizujem školský ples. Takto vyzerajú naše plagáty a konečne sme začali predávať aj lístky.


O imatrikuláciách, ktoré sme robili prvákom ste mohli čítať v článku TU.

Taktiež sme boli na výstave Titanicu v Bratislave, o ktorej si prečítajte TU.

Priateľ mal v novembri stužkovú a tak som mu robila partnerku. Zo začiatku som z toho bola trošku nervózna, lebo som na takejto akcii ešte nebola, ale nakoniec to dopadlo perfektne.

Ani som si to neuvedomila, no celkom veľa som cestovala. Po výlete do Bratislavy som išla s priateľom do Tatier na Štrbské pleso. Článok je TU.

S kamarátkou sme si urobili trip do Piešťan kvôli hamburgerom. Boli trochu predražené, ale chutili výborne.

Aj vy to poznáte, že si vás priateľ rozmaznáva? 

Posledným výletom v novembri bola Viedeň. Samozrejme, chystám pre vás odtiaľ článok. Nič som si tam nekúpila, ale vo štvrtok tam idem znovu, no tentokrát zo školy, takže vtedy budú nákupy.

Výhodou stužkových sú zákusky.

Boli ste v novembri niekde na výlete? Idete na vianočné trhy do Viedne? Vyskúšali ste niečo nové tento mesiac?

7 komentárov:

  1. Na fotkách ti to moc sluší :) do Vídně se bohužel nedostanu :( :D
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Souhlasim s Denisse, vazne ti to slusi :) a na vystavu Titanicu bych se rada podivala :) ... A do Vidne jedu v utery, tak se ted diky tobe tesim jeste vic!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všechny fotky jsou moc pěkné ale nejvíc se mi asi líbí ten hamburger hihi :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super shrnuti mesice, mela jsi krasny listopad:)
    Www.thepearlsofmylife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To jsou hezké fotky :)

    www.letmemakeawish.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Určitě sis minulý měsíc užila, fotky jsou hezké :) Já jsem nikde velice nebyla, vždy jen do školy, domů a učit se :( :D

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pěkný článek. Na výstavu Titaniku bych se chtěla podívat... asi jsem nevěděla, že něco takového je :))
    http://veronicaslife8.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥