In Fashion Haul

ADIDAS ZX FLUX


Posledný rok som zistila, že som závislák na tenisky. Keď nejaké krásne uvidím v obchode, chytí ma slabosť a mám nutkanie si ich kúpiť. Je to veľmi ťažké, najmä v Anglicku. Vždy ako sme tu, prinesiem si odtiaľto nový pár tenisiek. Naposledy to boli Nike Roshe Run.
Tentokrát sme na Boxing Day boli v nákupnom centre a tam mi padli do oka tieto Adidas ZX Flux Smooth. Už niekoľko mesiacov som na ne pozerala na internete, ale stále som si ich neobjednala, pretože som si nebola istá veľkosťou. Keď som ich však uvidela v kamennom obchode, veľmi ma to potešilo.

This year (and of course 2015) I'm obsessed with sneakers. When I find some shoes in the store, I need to buy them. It's really hard, especially in England. I always bring new pair of shoes, when I am here. Last time it was Nike Roshe Run.
We was shopping in mall  on Boxing Day and I found this really nice Adidas ZX Flux Smooth. I looked on them on the Internet a few months ago, but I didn't order them. I wasn't sure with my size. When I saw this shoes in the store, I was happy.


Na nohách sedia perfektne a sú veľmi ľahké. Zvnútra sú po stranách akoby vystlané. Nie sú vhodné na toto snehové počasie, samozrejme, ale už sa teším, keď ich na jar vytiahnem. Poznáte to, keď sa jednoducho zamilujete do ďalších svojich tenisiek?

They are lightweight and fit perfect on my foots. Snickers are soft from inside. They aren't suitable for snowy weather, of course, but I'm looking forward to wear them in spring. Do you know that feeling, when you fall in love with your sneakers?




Aké tenisky si želáte vy? Páčia sa vám tie moje?

What sneakers do you want to have? Do you like my shoes?

Related Articles

14 komentárov:

  1. Tenisky mám také ráda. Jsou pohodlné a dají se vzít ke spoustě příležitostí, jen vybrat ty pravé.

    Marketatrpisovska.blogspot.cz//LIFESTYLE BOOK

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fúha, tak po týchto pokukujem už dlho:) sú naozaj krásne! A tie Nike Rosh Run nosíš normálne von alebo len na behanie atď? Lebo zdajú sa mi moc na cvičenie a nie na bežné nosenie!
    Pozývam ťa na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Nike Roshe Run nosím normálne von, na behanie by som si ich asi nedala, hoci sú veľmi pohodlné :)

      Odstrániť
  3. Sú krásne, no na m§j vkus až príliš farebné :) ale ak sa ti páčia, tak potom som rada, že si spokojná

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie tenisky sú krásne, perfektne dodajú akémukoľvek outfitu šmrnc :) Kika - Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Botky jsou krásné! Já jsem teď kupovala boty na cvičení, ale tak to je trochu jiná skupina bot. :D
    Budu moc ráda, když se zapojíš do mé GA :) Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tenisky jsou dokonalé, i když já bych do nich asi nešla kvůli takovému výraznému vzoru :D Každopádně já si tento týden udělala radost a pořídila jsem si Nike Free 5.0 :)

    Benefit They're Real

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Přesně takové sháním, rovnou si tě přidávám do oblíbených blogů :)))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥