20. 1. 2016

B-DAY CAKE WITH LOVE


 V pondelok mal priateľ narodeniny a tak som ho prekvapila narodeninovou tortou. Keby ste videli, aký bol z nej prekvapený. Celá jeho rodina mi ju chválila, takže som rada, že sa mi prekvapenie podarilo. Napadlo ma, že by sa vám recept na tortu mohol hodiť, keby ste ho chceli použiť pre vašu polovičku, kamarátku alebo člena rodiny. Nie je to veľmi náročné.

CESTO:
  • 8 vajec
  • 30 dkg cukru
  • 20 dkg hladkej múky
  • 20 dkg polohrubej múky
  • 1/2 prášku do pečiva
  • 1 PL kakaa

PLNKA:
  • 3 ks masla
  • 4 PL práškového cukru
  • 2 ks vanilkového cukru
  • 2-3 lyžice kakaa 
  • Twix tyčinky
  • džem
  • Griotka
  • stužka


Všetky suroviny na cesto si zmiešame v myse a vylejeme na formu, ktorá je vymastená maslom y vysypaná polohrubou múkou. Pečieme na 150°C približne 45 minút.

Plnku urobíme tak, že si do mysy nakrájame maslá, pridáme cukor a vanilkový cukor a môžeme to rozmixovať ponorným mixérom. Postupne pridávame kakao podľa vlastnej chuti.


Keď budeme mať cesto hotová, rozrežeme ho na dve polky. Spodnú časť polejeme trochou Griotky, aby to nebolo také suché. Medzi rozkrojené časti cesta natrieme najskôr džem a naň plnku (budete teda mať cesto-džem- plnka-cesto). Nakoniec plnkou potrieme celú tortu a po bokoch začneme ukladať Twix tyčinky. Na nakrájame ovocie podľa vlastnej chuti. Ja som zvolila čučoriedky a jahody. Tortu zviažeme stužkou a dáme do chladničky.


DOBRÚ CHUŤ!

Páči sa vám moja torta? Skúsite ju niekedy?

19 komentárov:

  1. Vypadá dokonale. Taky bych z takového dortu měla radost. Přítel bude mít svátek, tak se nechám inspirovat a něco podobného ukuchtím. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten vypadá úžasně. :)
    Já nikdy nebudu mít snad odvahu na to, abych ho zkusila.
    Find joy in the ordinary

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tortička vyzerá super! Určite by potešila aj mňa:) si šikulka♡
    Pozývam ťa na moju giveaway o super ceny:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jééééé tá torta vyzerá naozaj famózne!!! :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to je ale pořádná dávka sladkého, vypadá nádherně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mňam, ten vypadá skvěle! Díky za recept, vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Perfektná! :) Ovocie, ale aj tyčinky na okolo. Mňamka!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak to vypadá tak perfektně!! přímo jako z nějaké luxusní cukrárny, a nevypadá vůbec náročně!!! Vyzkouším.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Páni, to mi přijde fakt jednoduchý.. A zrovna se mi hodí, protože pořád přemýšlím, co mamince k narozeninám :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tento recept je úžasný. Určite to niekedy vyskúšam. Ani som si nemyslela, že je to také jednoduché ☺
    Bibiána Navrátil's Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mňam, vyzerá to naozaj chutne! ;)

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Yummy!Vypadá skvěle!:-)

    nikolajan.blogspot.dk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Och, vyzerá báječne! Vždy sa mi páčili torty, ktoré sú dookola obložené čokoládovými dobrôtkami ako napr. týmito twix alebo kinder čokoládkami. Je to asi dosť sladké, ale NAOZAJ dobre sa na to pozerá:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥