In England Travel

BATH, CITY OF SPA


V Anglicku stále prší. Veľa ľudí ma tento názor a ja som bola vždy proti nemu. Túto zimu sa to obrátilo proti mne. Stále nám tu prší. Je tk ako u bláznom. Ráno prší ako divé, poobede svieti slnoo, že by ste sa mohli opaľovať a večer opäť prší. V tomto počasí je ťažké chodiť na výlety, no my s maminou sme tvrdohlavé a presvedčili sme tatina, aby sme sa išli pozrieť do Bathu. Toto mesto sa preslávilo svojimi kúpeľmi, ktoré fungujú už niekoľko rokov. Je to lákadlo pre turistov rôznych národností.
Celú cestu do Bathu nám pršalo a vyjasnilo sa až keď sme prišli. Zamierili sme si to cez dlhú ulicu plnú obchodov až k Bath Abbey, hneď vedľa máte Ran Bath, kde si za príplatok môžete pozrieť staré kúpele. Odtiaľ sme išli k Pulteney Bridge, kde môžete vidieť malý splav. Neďaleko máte menší, ale útulný park, v ktorom sa môžete poprechádzať. Na chvíľu sme si oddýchli v Starbuckse a ďalej sme išli pozrieť The Circus, čo sú akoby tri dlhé stavby domov postavené v kruhu. Dúfam, že si to viete predstaviť. Kúsok odtiaľ bola naša posledná zastávka a to Royal Crescent, budova v tvare polkruhu. Pri nej máte taktiež malý park, ktorý musí na jar vyzerať prekrásne.


/Roman Spa/




/Bath Abbey/

/Park pri Pulteney Bridge/
/Pulteney Bridge/




/The Circus/
/Royal Crescent/



Boli ste niekedy v Bathe? Chceli by ste toto mesto navštíviť?

Related Articles

16 komentárov:

  1. Ja do Anglicka najradšej chodím cez leto, pretože sa to tam dá zniesť! Teraz by som tam asi nešla, ale tie tvoje fotky sú krásne:)
    Pozývam ťa na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to krasne mesto, uplne si mi ozivila spomienky :) pred 3 rokmi som to tam s kamaratkami pobehala krizom krazom, a chytila ma vdaka tebe uplna nostalgia :) pekne fotky, pekne spracovanie...velmi podarene ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, to som rada, že som ti takto oživila spomienky :)

      Odstrániť
  3. V Anglicku som bola už niekolko krát, a nepršalo ani raz. V tomto mám asi šťastie :D

    http://victoriaparrker.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné fotky! :) Musí to tam byť naozaj nádherné :)

    31shadesofaubergine

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Milujem Anglicko, hoci som tam ešte nikdy nebola.
    Krásne fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je úplně kouzelné město! :)
    Máš moc pěkný blog, přidávám se k pravidelným čtenářům :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypadá to tam nádherně, určitě bych se tam ráda podívala. :) Ale raději bez toho deště. :D
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásně fotíš a moc ti závidím, určitě se tam chci jednou také podívat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Úžasné fotky!! :-O je to tam tak krásne ach...
    Me and my ART

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥