17. 1. 2016

BRITISH HAUL


Milujem nákupy v Anglicku a preto tu mám pre vás pripravené veci, ktoré som si tam na Vianoce kúpila. Dopíšem tento článok a idem sa obliekať, pretože idem k priateľovi na oslavu, takže sa pusťme do toho.

 Cosmopolitan a Seventeen sú dva časopisy, ktoré si vždy kupujem pri návšteve Anglicka. Tentokrát som stihla januárové a februárové videnie Cosma. Kupujete si niekedy tieto časopisy?

 Úprimne, tieto sprchové gély si kupujem už asi 2 roky a iné nepoužívam. Čo musím hlavne podotknúť, že krásne voňajú.

 Tento rok sa mi splnil sen a dostala som Chanel voňavku. Ani neviete, aká som za ňu vďačná a o tej krásnej vôni ani nehovorím.

 Do mojej zbierky EOSov pribudol nový a to Passion Fruit.

 Babylips je síce zo Slovenska, ale zahrnula som ho do tohto haulu. Veľmi dobre hydratuje.

 High-waisted jeansy z H&M sú perfektné. Sedia dobre na tele a sú pohodlné.

 Som zástancom toho, že ponožiek nie je nikdy dosť a tak som ulovila tieto v Primarku.

 Kabát ste už mohli vidieť v mojom outfite. Je z New Looku a ako som spomínala, stál len 9 libier!

 O týchto teniskách ste si mohli prečítať TU. Sú z Office Shoes a sú to Adidas ZX Flux.

Tieto topánky som na Slovensku zháňala už veľmi dlho, no nikde nemali moju veľkosť. Konečne som ich našla v Anglicku v Zoom Shoes. Veľmi dobre sa nosia a nie je v nich zima.

Páči sa vám môj haul? Čo ste si naposledy kúpili vy?

11 komentárov:

  1. Moc se mi líbí ty kalhoty! A kosmetiku The Body shop bych chtěla vyzkoušet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkné věci :) Ponožky jsou strašně roztomilé a ty tenisky jsou opravdu moc hezké :)
    Simma Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné věci :) Eos s touhle příchutí jsem taky chtěla, ale nakonec jsem si koupila jiný :) Ten kabát je boží a botičky taky :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Casopisy si tu kupuji jen s darkem. :-) primark je bezva na nakupovani mammho rada.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mne EOS urobil práve to čo som nechcela! Pľuzgiere a úplne vysušené pery! Takže ten môj ide do koša!
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tie tenisky Adidas sú úplne perfektné! :) Inak mám rada tieto časopisy, ale Vogue je pre mna proste srdcovka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Perfektné nákupy. Nestáva sa to často, ale neskutočne sa mi páčia aj tenisky. ( Nie som veľmi za túto novú éru "sneakers" ) A tá chanel voňavka. Sen.

    Nicolette Lear

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Chanel určite poteší, a eosky tiež, no tie topánočky sa mi veľmi nepáčia, nie je to môj štýl. :)
    Ale celkovo krásny článok. :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na môj blog:http: www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. O tejto Chanel voňavke som už dosť dlho počula, tak som rozmýšlala či ju tiež nevyskúšam, a pekný článok :)

    hipteengirls.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥