26. 1. 2016

IN THE BEGINNING IT WAS ALL BLACK AND WHITE


Konečne sú všetky známky uzavreté a aspoň na chvíľu budem mať pokoj od písomiek. Čo sa však nestalo, môjmu zdraviu akosi nestačia jednodňové polročné prázdniny, ktoré budú a tak si ich muselo predĺžiť. Od včera ma bolí hrdlo, preto som dnes musela ísť k doktorke. Tá mi dala antibiotiká a nechala ma doma do konca týždňa.
Na jednej strane ma to veľmi mrzí, pretože sme chceli ísť s priateľom na výlety. Taktiež sa blíži školský ples, ktorého organizácia je pomerne náročná a tak mi táto choroba nepadla priam vhod. 
Nedá sa s tým už nič robiť, takže si musím pár dní poležať v posteli. Aspoň budem mať čas predpísať si zopár článkov, pozrieť filmy a seriály, prečítať knihu a oddýchnuť si.
Čo sa týka outfitu, je ešte z Anglicka. Môj kabát už určite poznáte a tenisky taktiež. Čiernu kombináciu som sa snažila rozbiť farebnými topánkami, tak dúfam, že sa mi to podarilo.






Blouse- Primark
Jeans- New Look
Coat- New Look
Shoes- Adidas ZX Flux
Watches- Claire´s 

Ste radi, že už máte po písomkách? Aké budete mať vysvedčenie?

10 komentárov:

  1. Brzké uzdravení přeju :))) Outfit je super, jako vždy!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fluxy sú neskutočnéé!! A celkovo, super outfit :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc hezký outfit! Úplně mě štve, že tento typ Adidasů je mi hrozně nepohodlný.. :/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Černou kombinaci se ti podařilo rozbít pěkně :) Ta halenka se mi moc líbí :) A jinak jsem taky ráda, že už je po písemkách, protože už jsem toho měla dost :D Čekají mě teď ve škole ale zase jiné nepříjemné povinnosti, takže se zas tak moc neraduji :D

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvelé boty! Hneď by som ich brala! :D
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásny kabát a tie tenisky! a hlavne prajem skoré uzdravenie! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥