1. 1. 2016

MAKE 2016 INCREDIBLE


Na začiatok článku vám chcem popriať šťastný nový a veľa úspechov v ňom. Dúfam, že ste ho pekne oslávili či už na nejakej party alebo v kruhu rodiny. 
My sme sa tento rok zobrali s rodičmi na Clifton Bridge, z ktorého bol výhľad na celý nočný Bristol. Fakt krása! Prišli sme tam asi tak 45 minút pred polnocou, pretože sme mysleli, že tam bude veľa ľudí. Bolo ich tam len zopár, takže sme si bez problémov našli miesto vpredu a potom sme čakali a čakali. Sem tam sa v diaľke objavil nejaký malý ohňostroj. Najlepšie bolo, že sme nevedeli, na aký ohňostroj čakáme a kde bude. Približne 10-15 minút pred novým rokom sa to začalo nahromaďovať. Prišlo naozaj dosť ľudí rôznych národností a vekovej kategórie. A zrazu sa začalo odpočítavať 10...9...8...3...2...1 Happy New Year!! Všetci sme kričali a potom začal ohňostroj, vlastne ohňostroje. Jeden veľký priamo pred nami a ďalšie desiatky malých v pozadí mesta. Keď sa lepšie pozriete na fotky, môžete ich v diaľke uvidieť. Bolo to niečo krásne. Nemalo to, samozrejme, na ohňostroj v Londýne alebo v Dubaji, no treba mať radosť aj z malých vecí.



Rok 2015 bol super. Veľmi rada cestujem a tak som bola možnosť počas roku navštíviť Plitvické jazerá v Chorvátsku, Lignano v Taliansku, taktiež v lete i v zime Anglicko a ako každoročne aj vianočnú Viedeň, v ktorej som bola aj pred letom.


Musím sa poďakovať aj za všetky spolupráce, ktoré mi boli ponúknuté. Vážim si každej z nich. 
Taktiež patrí jedno veľké ďakujem aj vám, mojim čitateľom, bez ktorých by som nemohla robiť to, čo ma baví. Je to skvelý pocit vidieť, že niekto číta moju tvorbu.


Ako ste strávili Silvestra?

9 komentárov:

  1. Krásné fotky, já jsem byla včera doma v klidu s přítelem :)
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie fotky sú krásne .. A závidím :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hezke fotky, muselo to byt opravdu fajn :) a ohnostroje mi prijdou krasne vsude, nemusi to byt jen Londyn apod. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja milujem ohňostroje, aj keď si uvedomujem, že pre domácich miláčikov a zvieratká to nie je práve najpríjemnejšie. Trošku závidím taký pekný Silvester, ale v dobrom. :) Ja som bola tentokrát doma s kamarátkou a oslavovali sme takpovediac v posteli prikryté až po uši, lebo nám bola neskutočná zima, hh. Šťastný nový rok!
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne fotky! Prajem krasny nový rok, veľa úspechov v blogovom aj v osobnom živote ❤
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné fotky :) Přeji šťastný nový rok :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne prežitý silvester :)
    My sme takto boli pred rokom v Ríme - naozaj zážitok :D :))
    Tento rok sme stavili na klub s kamarátmi :)

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super fotky. Ja som stála pred oknom a snažila som sa tiež niečo nafotiť. A myslím že sa mi podarili naozaj dobré fotografie. Krásny blog, pridávam sa k pravidelným čitateľom :)

    Sár z worldstyleandme.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥