31. 1. 2016

NO WINTER LASTS FOREVER


Už sa teším, keď skončí zima. Snehu bolo už dosť, čajov som vypila veľa, stihla som aj guľovačky, odfotila krásnu zasneženú prírodu, mrzla vonku, prežila úžasné Vianoce a Silvestra. Teším sa, keď budem zo seba môcť zhodiť teplé vrstvy oblečenia, vymeniť čižmy za tenisky a užívať si slnko. Stromy budú zelené, všetko bude kvitnúť a pominie negatívna nálada, ktorá sa občas vytvorí. 
Stop snívaniu o jari. Ešte je stále zima, a preto som si pre vás pripravila článok o mojich obľúbencoch tejto zimy.

V každom obľúbencovi ste mohli vidieť EOS, ale tentokrát zvíťazil Baby Lips. Túto zimu som mala strašne suché pery a začala som na ne používať práve tento balzam. Nie je taký tuhý ako EOS a to mojim perám vyhovovalo.

O tejto Chanelke som písala článok pre nedávnom. Krásne vonia a dlho vydrží. Čo viac o nej povedať.

V zime sa o svoju pleť starám viac ako normálne. Neobľubujem krémy, no tento používam každé ráno. Je to krém od Oriflamu a mám ho už nejaký ten rok. Krásne vonia a dobre sa rozotiera.

Lepšia micelárna voda ako od Garnieru je už len od Biodermy. Som s ňou veľmi spokojná. Skvele odlíči a neštípu po nej oči.

Milujem značku Aussie, to už možno viete. Vyskúšala som od nich šampón a kondicionér na normálne vlasy. Krásne voňajú a vždy mi pripomenú anglické Vianoce. Absolútne neviem prečo.

Šál z New Looku ste mohli vidieť v niekoľkých outfitoch. Je veľmi teplý a často ho používam.

Akí sú vaši zimní obľúbenci?

19 komentárov:

  1. Skvelí obľúbenci:) a micelárku od Garnieru som mala a veľmi mi vyhovovala a za tú cenu, je fakt skvelá:) od značky Aussie som ešte nič nemala, ale veľmi ma láka...no, a taký šálik by som priala aj ja:)
    Pozývam ťa na moju giveaway, ktorá končí dnes o polnoci:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článek :) Já se také neobejdu bez balzámu na rty a pořádné šály! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miluju Aussie! Už dlouhou dobu nepoužívám nic jinýho :D A moc se mi líbí šála! Sama takovou sháním, ale nějak se mi vyhýbá :D

    ZEEKO. | koreavcesku.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to ti závidím, že si si užila sneh, ja som nemala možnosť odcestovať z Bratislavy a tu bolo snehu naozaj minimálne. Pre mňa je táto zima úplne o ničom, a ja mám veru zimu rada.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Značka Aussie je tiež moja láska. A baby lip som zatiaľ nevyskúšala ale už musím, keďže ho všetci ospevujú! :D

    U nás na blogu nájdeš článok o miláčikoch za mesiac január.

    http://twoveronicaslives.blogspot.sk/2016/01/highlights-of-january-to-najlepsie-z.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super článok ! :) Mám veľmi rada Baby lips :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aussie vůni mám také ráda, ale cítím z nich spíš nějaké žvýkačky než Vánoce :D
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  8. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Achjo, tak já jsem asi vážně jediná, komu Aussie šampony nevoní :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Šála je úžasná a micelárku mám taky a nemůžu si ji vynachválit :) Moji oblíbenci na zimu je hlavně čaj a balzám na rty bez toho bych nepřežila :D
    Simma Blogg

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mám podobný krém z té limitky a Babylips je naprosto supeeer!!! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Skvelé fotky :) Babylips vlastním, ale poznám aj lepšie balzamy. Každopádne si vybrala pekné vecičky. Kika - Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Odličovacia voda od Garnier je asi tá naj akú som kedy mala! A čo sa týka šampónov od Aussie, tak na začiatku som s nimi bola spokojná aj ja a potom som nadobudla pocit, že mi veľmi vysušujú vlasy, ale tak to ma asi každý inú skúsenosť.:)
    LILY OF THE VALLEY

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásné fotky! Ten modrý baby lips mám taky a strašně ráda ho používám :)

    Víkend v Praze

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tiež sa už veľmi teším na jar. :) Tá zima je už pre mňa neznesiteľná.
    Micelárku od Garnier som používala dlho a bola som s ňou veľmi spokojná. Eos už dlho nepoužívam a tiež radšej siahnem po Baby Lips. Presne tento mám a používam ho celú zimu. Jednoducho naň nedám dopustiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tiež sa už veľmi teším na jar. :) Tá zima je už pre mňa neznesiteľná.
    Micelárku od Garnier som používala dlho a bola som s ňou veľmi spokojná. Eos už dlho nepoužívam a tiež radšej siahnem po Baby Lips. Presne tento mám a používam ho celú zimu. Jednoducho naň nedám dopustiť :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥