11. 1. 2016

PERFECT


Dnes vám už bohužiaľ píšem zo Slovenska. Vrátili sme sa v sobotu večer a dnes ma neminula ani škola. Zopár článkov vás z Anglicka ešte čaká a tento je jeden z nich.
 Angličania majú na Boxing day veľké zľavy a ja som počas nich ulovila v New Looku tento kabát. Už dva roky som si chcela nejaký kúpiť, no buď sa mi zdal predražený alebo sa mi nepáčil. V New Looku bola pôvodná cena kabátu 39,99£ a po zľave stál iba 9£! Chápete tú cenu? Aspoň dvakrát som sa musela pozrieť na cenovku, či dobre vidím. Hneď som si ho vyskúšala, pretože mali posledný. Padol mi ako uliaty. 

Unfortunately I´m writing you from Slovakia. We arrived in the evening on Saturday. Today I had to go to school. I´m planning to post a few posts about England and this is one of them.
The English have got a big sales on Boxing Day and I bought this camel coat. I wanted to buy some coat but it was expensive or not good for me. This coat was for 39,99£  and after sale it was only 9£! Can you believe it? It fits perfect and I´m really glad that I found this beauty.








Coat- New Look
Dress- H&M
Shoes- Vans
Scarf- New Look
Bag- Primark

Páči sa vám môj kabát? Aký bol vás prvý deň v škole po prázninách?

Do you like my coat? What was your first day at school after holiday?

14 komentárov:

  1. Krásny outfit!!! Waw taký krásny kabát za takú skvelú cenu? Paráda! :)
    Me and my ART

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taký šál nutne potrebujem! :D Kábátik je tiež úžasný! Proste nádherný outfit :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten kabát je úžasný! A ta cena :o :).... Moc povedené fotečky ;)
    LA VIE EST BELLE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak ten kabátek je dokonalý ♥ stejně jako šála a kabelka :) Super outfit :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow, tak ta cena je úžasná. Kabátek ti moc sluší.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hmmm, tak z té ceny mi spadla čelist! TO už mi víc nedělej ,-) Moc ti to sekne!
    <a href="http://www.meetmylovelyworld.com>Meet My Lovely World </a>

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ááá tak ten je perfektní! I ta barva! A s tou šálou je to jak z časopisu nebo tumblr! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  8. si veľká kočka, nemám čo vytknúť - super, aj ja by som sa tak obliekla ;)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Popravde, podľa mňa táto voľba kabátu a šálu k sebe nejde. Oba kusy odevu sú krásne, ale farebne sa bijú, namiesto toho, aby sa dopĺňali. K béžovému kabátu by sa podľa mňa viac hodil šál čierny, oranžový alebo hnedý, a k červenému šálu by som zase doplnila čierny alebo biely kabát :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten kabát je nádherný, veľmi ti pristane!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ah, vážně krásný outfit, moc ti to sluší! Šála i kabát se mi velmi líbí! :) A ta cena kabátku? Wow, to fakt koukám!
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Wow, Jani, ten kabát je naprosto dokonalý a moc ti to sluší!

    Rimmel London Lipstick

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥