3. 1. 2016

VICTORIA'S SECRET BODY SPRAY


Ahojte! Hlásim sa vám opäť z Anglicka. Zase nám tu ráno prší a to sa mi nepáči. Chceme ísť na výlet do Bathu, je to veľmi pekné mesto, ktoré navštevujú domáci i cudzinci. Ideme to risknúť, tak dúfam, že prestane pršať. Plánujem o tom aj článok, takže sa máte na čo tešiť.
Dnes som si pre vás pripravila recenziu na telové spreje od Victoria's Secret. Oba tieto spreje mám z eshopu Parfums, ktorý je naozaj pestrý na kozmetiku. Nájdete tam veľký sortiment VS kozmetiky, či už telové spreje, voňavky alebo sprchové gély. Po týchto kráskach som už túžila niekoľko mesiacov a konečne som si ich na začiatku decembra objednala.


Objednala som si Aqua Kiss a Mango Temptation. Už v mojom kozmetickom wishliste ste mohli vidieť, že som po týchto sprejoch túžila už veľmi dlho.
Ako prvé ma zaujalo balenie. Jednoduchý jednofarebný obal so zlatým písmom vie očariť. Dodáva tomu akýsi vzhľad luxusu, čo VS určite je. Ak ste už niekto boli v ich predajniach, viete, že vedia ako správne očariť a vyraziť vám dych. Tiež to nie je inak z ich môdnymi prehliadkami, na ktoré by sa chcela pozrieť nejedna blogerka.


Najdôležitejšia je pri týchto sprejoch určite vôňa. Nebudem klamať, ale myslela som si, že Mango Temptation mi bude voňať viac ako Aqua Kiss, no opak bol pravdou. Nehovorím, že mi nevonia, to nie, no viac sa prikláňam k vôni modrej flaštičky. Neviem popisovať vône, ale Aqua Kiss vonia jemne a čisto. Možno vám tento popis príde čudný, no musíte to vyskúšať, aby ste ma aspoň trochu pochopili. Mango Temptatiom vonia viac odvážnejšie. Má prenikavejšiu vôňu, veď aj flaštička má odvážnejšiu farbu ako jemne modrá flaštička.


Výdržou by som ich porovnala s obyčajným telovým sprejom, ktorý je dostupný všade. Je už len na vás či investujete trochu viac do VS sprejov. Musím však uznať, že máte na výber veľa vôní, ktoré sú zaujímavé.

Máte niekto VS telový sprej? Akej vône? Chceli by ste jeden?

13 komentárov:

  1. Musí vonět úplně dokonale:) To balení je u produktů od VS naprosto jedinečné a vždy nádherně barevné! Já mám tento body spray se jménem "Love spel" a vždy si s ním navoňím peřiny a usínám jako kdybych byla v nebi :D ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V Anglicku je naozaj krásne, uži si to tam:)
    A po týchto sprejoch od VS túžim už dlho, sú naozaj super a tie vône!
    Pozývam teba a tvojich čitateľov ku mnr na blog, kde práve prebieha giveaway o super ceny:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkná recenze, já bych nějaký VS sprej moc ráda zkusila :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nějaké mám a spíš s nimi osvěžuju vzduch než sebe :D
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja mám doma také fialové balenie a teraz si idme kúpiť to Mango :)
    Aďulik Sun

    OdpovedaťOdstrániť
  6. kamarátka má veľa týchto VS sprejov :) takisto by som chcela jeden :)

    P.S: Chcela by som ťa poprosiť, či by si sa nepozrela na blog mojej sesternici http://partofnicol.blogspot.sk/ je to začínajúca blogerka a veľmi by sa tvojej návšteve, komentáru potešila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie spreje by som chcela určite vyskúšať ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ah, jak já tyto spreje miluju! Mango Temptation je moje naprostá láska! Právě mi bohužel došel, takže nutně potřebuju další, protože tu vůni vážně zbožňuju! :) A jinak chci zkusit i spoustu dalších. Hodně velká většina z nich mě láká. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jéé, ty musí vonět, chtěla bych je vyzkoušet :D

    www.itisginger.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Narozdiel od teba ďážď milujem, heh. Obal je skutočne luxusný a verím, že aj obsah produktu :) Kika - Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥