In Food Recipe

3 WAYS OF BREAKFAST

 

Mojím večným problémom hlavne cez víkend je, čo si spravím na raňajky. Každé ráno počas školy si rýchlo spravím kašu, to mi nevadí, avšak aspoň ten víkend si chcem spestriť. Dúfam, že nie som jediná, kto má tento problém. Verím, že nie. Preto som sa rozhodla, že vám dám 3 rôzne typy na raňajky.

1. OVSENÁ KAŠA
Potrebujeme: ovsené vločky, mlieko, 2 lyžice medu
Postup: Na panvicu vysypeme ovsené vločky, ktoré zalejeme mliekom. začneme ich miešať a pridáme med (ja si do toho najradšej pridávam aj jednu lyžičku kakaa). Keď vločky začnú bublať, sú hotové. Môžete ich ozdobiť ovocím, kokosom, orieškami alebo niečím iným.

2. SMOOTHIE
Potrebujeme: 150 g čučoriedok, 1 banán alebo jablko, 2 lyžice medu, 50 ml vody, 1 lyžicu chia semienok, 3 lyžice ovsených vločiek, 3 lyžice strúhaného kokosu
Postup: Všetko dáme do mixéra a dobre rozmixujeme.

3. TOASTY S ARAŠIDOVÝM MASLOM A BANÁNOM
Toasty dáme na pár minút do hriankovača, natrieme ich arašidovým maslom a nakrájame navrch banán.

Pomohla som vám pri výbere raňajok? Čo raňajkujete vy?

Related Articles

11 komentárov:

  1. Já bohužel přes týden nestíhám snídani žádnou, což mě strašně mrzí, protože celý život jsem každý den snídala, až poslední rok to ráno vůbec nestíhám. Jinak si ráda dávám jogurt s ovocem a musli. Toasty s arašidovým máslem a banánem bych moc ráda zkusila :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam to vyzerá všetko dobre :) Arašidové maslo milujem ! Moje najobľúbenejšie raňajky sú ovsená kaša s arašidovým maslom. Naozaj top kombinácia !
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie toasty idem hneď vyskúšať! Mňam... :)
    https://windinhairblog.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já si nejraději dělám musli s mlékem, je to rychlé a dobré :D
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja nie že by som cez týždeň nestíhala raňajkovať, skôr sa mi nechce privstať a tie raňajky si spraviť :D ale ovsené kaše milujem a to smoothie vyzerá naozaj skvelo!:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mňam! Všechno vypadá nádherně! :) Já po ránu nikdy nemám moc hlad, tak se mi často stává, že mým prvním jídlem je až oběd.. což není vůbec dobře, ale snažím se to zlepšovat :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ovsenú kašu raňajkujem pravidelne a toasty s arašidovým maslom a banánom milujem. To je niečo neskutočné :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Abych pravdu řekla, tak snídani prostě nestíhám. Snídám pouze přes víkend, kdy si dám většinou musli s jogurtem. Ovesná kaše může být taky super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já pokud ráno chodím do školy, tak snídám až ve škole a to většinou něco, co si cestou koupím a nebo stihnu na rychlovku udělat den předem. Ale když jsem doma, tak miluji ovesnou kaši! Dlouho jsem ji nemohla kvůli zdravotním problémům, tak teď si ji dopřávám dosyta! :-) Ale jinak máš super články!! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mňam, skvelé tipy. Hneď zajtra jeden vyskúšam. Parádny článok :)
    Bibána Navrátil's blog

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥