21. 2. 2016

HANDS OF LOVE


 Sú dobré aj zlé dni a tento týždeň im bol príkladom. Moja nálada bola ako na horskej dráhe a najbližší kamaráti to videli. Stalo sa však aj veľa iných vecí, o ktorých vám však nebudem písať. Ak ste čítali môj článok "Tip for Valetine", mohli ste vedieť, že som sebe a priateľovi dala spraviť tričká na Shirtinatore. Tak a toto je konečná verzia. Som s nimi veľmi spokojná. Hlavne sa mi páči, že číslo je takmer cez celý chrbát. Priateľa som ním potešila a teším sa, keď bude teplúčko a my si ich oblečieme na spoločný výlet. Sľúbila som si, že po 18-ke začnem cestovať a už mám nejaké plány, tak uvidíme, či to vyjde.





Páčia sa vám tričká? Máte ty a priateľ nejaké?

11 komentárov:

  1. Ty jo, vážně skvělý nápad! Ty trička jsou boží :)

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty trička jsou skvělé, opravdu krásný nápad. Já s přítelem žádné tričko nemám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sluší vám to spolu a mám pocit, že takové triko by udělalo radost každému klukovi:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Držím palce s tým cestovaním, nech sa všetko podarí tak, ako plánuješ :) A potom nezabudni nejaké pekné fotky hodiť na blog! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeeho krásne fotky! :) Veľmi originálne tričká! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tie tričká sú naozaj super! Veľmi kreatívne takéto niečo som ešte nevidela :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥