6. 2. 2016

MY JANUARY | PHOTO DIARY


 Január, prvý mesiac v roku, je už za nami. Ubehol pomerne veľmi rýchlo a bol pre mňa celkom rušný. Začiatkom januára som bola ešte v Anglicku. Mohli ste si prečítať články z Bathu, Cardiffu alebo Dunster Castlu. Z toho dôvodu tu nájdete ešte veľa fotiek z Anglicka, ktoré sa na blogu ešte neukázali. 
Po mojom príchode sa priateľ odhodlal spraviť nám špagety s krevetami, ktoré boli výborné, za čo ho veľmi chválim. Zo školy sme boli v SND na Jane Eyrovej. Veľmi sa mi predstavenie páčilo, hrali tam herci ako Zuzana Fialová, Petra Vajdová, Ľuboš Kostelný, Richard Stanke alebo Alexander Bárta. Túto hru môžem len doporučiť. Dej je pútavý a ani sekunda sa nebudete nudiť. 
Tento mesiac bol plný písomiek a  stresu z polročného vysvedčenia. Našťastie som to vytiahla na jednotku dvojku, za čo som na seba hrdá, keďže už budúci rok ma čaká maturita. S tým sa spája aj moja návšteva ESF na Masarykovej univerzite počas dňa otvorených dverí. Boli ste tam niekto? Celý deň ma bolelo hrdlo a večer som mala horúčku, takže som išla na druhý deň k lekárke a tá ma nechala do konca týždňa doma. 
Budúci piatok je gymnaziálny ples, ktorý organizujem aj s kamarátom a to nás stresuje. Musím myslieť na každý detail. Dúfam, že všetko dopadne dobre.


















Aký bol vás január? Čo ste všetko zažili?

9 komentárov:

  1. Krásne fotky. Vidno, že si mala super rok 2016 ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratuluji k vysvědčení, jsi moc šikovná! :) Jinak moc krásné fotky, já se na ně vždy těším, protože fotíš nádherně :)


    Novinky v drogeriích

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné fotky :) Přítel je šikovný a držím palce ať se ples vydaří :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie boty su krásne. Ja sa chystám isť do Anglicka už len preto, lebo tam mam kamarátku. Fotky su veľmi vydarené a ten nakup zo Chanel ti závidim, (ale v dobrom) :) .

    Nicolette Lear

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to jsi měla nabitý leden! Držím palce, aby se ples vydařil :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tie cestoviny vyzerajú super, mala si pekné obdobie a užij si ples a celú plesovú sezónu. :)
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Musím říct, že máš moc krásné fotky. Opravdu naprosto upoutají pozornost :)

    Sweet Life with Lena

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥