In Fashion Haul

MY YOUTH IS YOUR


Tí, ktorí máte tento týždeň prázdniny, úprimne vám závidím. Mňa čakajú až budúci týždeň a neviem sa ich dočkať. 
Cez víkend som bola na malých nákupoch v Trenčíne. Nekúpila som si toho veľa, pretože teraz mám obdobie, kedy nechcem a nepotrebujem utrácať peniaze na oblečenie. Zatiaľ mám všetko, čo potrebujem.


V H&M majú najlepšie basic tričká. Tým som si 100% istá. Potrebovala som čisto biele tričko na každodenné nosenie. Nechcem stále nosiť tmavé farby. Hovorím si to pravidelne, no ešte sa to nezmenilo. Čierna hrá veľkú úlohu v mojom šatníku.


Potrebovala som si súrne zaobstarať jeansy. Nakoniec som domov prišla s bordovými. Chápete? Ja a farebné jeansy. Skúšala som si asi štvore, no jedny vyzerali staro, jedny boli otrasné a ďalšie sa mi zapáčili, no nemali moje číslo. Riskla som to teda s touto farbou. Sedia perfektne a som zvedavá, čo s nimi vyčarujem.


Ako poslednú vec som si kúpila čiernu a bielu podprsenku. Už veľmi dlho som po nich túžila, no nebola som si istá, či ich vynosím. Môžem vám povedať, že sú pohodlné a dobre sa nosia.

Čo ste si v poslednej dobe kúpili vy? Aký máte názor na tieto podprsenky?

Instagram |Facebook |Ask |Bloglovin

Related Articles

17 komentárov:

  1. Tiež mám prázdniny az nabudúci týždeň:)) jupí! A nákupy sú krásne:) tie džínsy majú fakt skvelú farbu a určite sa ti budú hodiť aj k tvojmu basic tričku!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné věci, hlavně ty podprsenky bych ti vzala... takové hledám dlouho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nějak jsem nepochopila, proč tolik blogerek pojmenovává články podle písniček - i když se mnohdy ta písnička k článku ani nehodí.. Dokáže mi to někdo vysvětlit?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty podprsenky jsou nádherné! ♥ Z jakého je máš obchodu? :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Líbí se mi ty dvě podprsenky, ale místo té bílé bych spíš brala nějakou nude :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tie fgate sú naj :-)
    www.aduliksun.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Odkiaľ sú podprsenky ? sú krásne ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne, podprsenky som ulovila v H&M :)

      Odstrániť
  8. Tričko je krásne. Jednoduché čisté a tie sú najkrajšie. Čo sa týka podprseniek tiež úžasná voľba. Najpohodlnejšie, najkrajšie najlepšie!

    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zrovna tyhle podprsenky mám taky, od Vánoc, jen se teď nedávno mamince do pračky přimíchala ta bílá, takže je modro šedá :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skvělý nákup! :) Kord ty podprsenky ti závidím :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Konečne nám začali prázdniny. Jeansy vyzerajú dobre a zaujali ma podprsenky, tie sú dosť "populárne" v poslednej dobe. :)
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásné věci a já mám basic oblečení taky nejradši, zvlášť poslední dobou :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  13. moc pěkná černá basic podprsenka,taky jsem se tam na ně dívala :) krásný kousky.
    my fav pieces

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥