In Other Wishlist

OASAP WISHLIST


Konečne mám čas sadnúť si za počítač a napísať vás sem pár viet. Dnes som bola dlho v škole a potom som išla na autoškolu. Dnes sa mi oficiálne začal kurz, takže ak im tam nenabúram auto, budem veľmi rada. Haha! 
Je to už nejaký ten piatok, čo ste mohli vidieť wishlist, dokonca to bol kozmetický. Niektoré veci z neho som si už kúpila, tak dúfam, že sa to stane aj s týmito. Dnešný výber oblečenia je z eshopu Oasap, ktorý už určite poznáte. Je tam veľký výber oblečenia, no celkom ma mrzí, že tam nie je dostatočný výber jeansov. Nevadí.

Ako prvé mi do oka padlo kimono. Blíži sa jar a ja mám doma len dve. Chcem si s nimi obohatiť šatník a práve toto by bola skvelá voľba.
Možno ste si všimli, možno nie, mám rada jednoduché náhrdelníky. Veľmi som si obľúbila, keď si dám na krk dva až tri,, vyzerá to úžasne. Zlatý náhrdelník ma zaujal tým, že v jednom náhrdelníku sú spojené tri. Už mám doma jeden takýto a som s ním veľmi spokojná.
Musím sa priznať, ale nemám žiadnu bielu košeľu. Je to hanba. Táto by bola ideál. Páči sa mi, že je zvláštna svojím golierom.
Tento rok, vlastne minulý, som si kúpila som prvý kabát. Mohli ste o ňom čítať, je to ten za 9 libier z vianočných výpredajov. Nechcem, aby mu bolo smutno, preto by som mu rada kúpila kamaráta. Znie to hrozne, priznávam. Kabát z Oasapu ma zaujal svojou farebnosťou. Modrý s červenými pásikmi je proste super!
Ako som spomínala, blíži sa jar a to ma teší. Teším sa, že budem nosiť farebnejšie oblečenie a čo je lepšie ako táto červená sukňa?
Veľmi pekne sa myslí na jar, ale nemôžem zabudnúť, že je ešte zima. Hrubý sveter by sa mi zišiel a to hlavne v škole. V poslednej dobe tam máme stále zimu.

Páčia sa vám nejaké veci z môjho wishlistu?

Instagram |Facebook |Ask |Bloglovin

Related Articles

9 komentárov:

  1. Veľmi pekné veci! :) Tá sukňa je krásna :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Držím palce v autoškole, určitě to zvládneš levou zadní! :) Do wishlistu jsi vybrala hezké kousky, já ten svůj taky nedávno dělala a zjistila jsem, že mi chybí hlavně basic kousky, i takovou bílou košili bych brala! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty kimono je úžasný :) tenhle e-shop neznám :D
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Držím palce v autoškole, sama řidičák nemám, tak s tebou soucítím :D :) Výběr oblečků je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jo kéžby měl člověk nekonečkou peněženku a mohl si vše koupit :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc pěkné věci, ten svetr je úžasný. Hodně štěstí v autoškole!
    Maybe one day you'll understand

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥