In My Life

STUDENT´S BALL


Pekného Valentína vám prajem! Je mi veľmi ľúto, že som už takmer týždeň nepridala žiadny článok. Keď som to dnes zistila, išli mi oči vyskočiť. Je to pre mňa nezvyk, no mám na to vysvetlenie. PLES! Ako viete, bola som organizátorka nášho gymnaziálneho plesu a zahŕňa to viac starostí ako si viete predstaviť. Ples sa konal v piatok. Vo štvrtok sme boli pre zákusky, zobrali sme všetci veci na výzdobou, boli sme na nákupe a išli sme do sály, kde sa mal ples uskutočniť. Najskôr nám nevedeli nájsť kľúče, potom sme hodinu a pol preberali príbor, taniere a poháre. Konečne sa začali chystať stoly. Boli sme tam až do ôsmej večera. 



Na druhý deň som už o ôsmej vstávala. Nadišiel deň D, ktorý sa nemohol pokaziť. Dokončili sme všetky prípravy o o siedmej mali začať prichádzať ľudia. Samozrejme, tam boli o pol hodinu skôr s čím sme moc nepočítali, a tak sme nestíhali. Rýchlo som sa prezliekla do šiat, no nemala som čas dať si balerínky, takže som bola v teniskách moje milované vansky. Ľudia sa začali nahromaďovať a my sme ich usádzali. Začiatok plesu sa nám musel o 20 minúť posunúť a večera o pol hodinu. Do mikrofónu sme vyhlásili, že o chvíľu začneme a všetci si posadali na svoje miesta. Postavili sme sa na pódium a ja som začala rozprávať. Ľudia nám začali tlieskať. Nakoniec sme povedali, aby pozdvihli poháre a pripili si s nami na dnešný ples. Tam sa vyskytol menší problém. Ja a kamarát sme na pódiu nemali poháre, preto keď sa pustila pieseň, rýchlo sme išli k našim stolom a chytili si do ruky poháre. 



Počas večera nám zaspievali dve dievčatá a mali sme aj tombolu. Keď sa začal tancovať prvý otvárací valčík tam všetkých 240 ľudí tancovalo. Bola som z toho v šoku. Celkovo sa nám to super vydarilo, pretože sa veľmi veľa ľudí zabávalo a parket bol stále plný. Ples vyšiel nad moje očakávania a je mi ľúto, že sa to už všetko skončilo. Najhoršia bola sobota, pretože sme museli hneď po plese aspoň trochu upratať a potom sme sa na chvíľu išli vyspať a potom zase upratovanie. Bola to neskutočná akcia a teším sa na fotku od fotografa.



Aký bol váš piatok? Boli ste tento rok na plese?

Related Articles

8 komentárov:

  1. Máš můj obdiv, že jsi to takhle zvládat zorganizovat :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsem ráda, že se ples vydařil a věřím, že sis to po tom zorganizování užila o to víc :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Musela si si to veľmi užiť :)

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway s Weledou a budem veľmi rada, ak sa zúčastníš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fuuha. Zvládla si to na jedničku. :)

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk
    Pozývam ťa na moju Valentínsku giveaway. Budem rada ak sa zapojíš. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vidno, že ste si to užili ! :) skvelé fotky :)
    pozývam ťa na moju giveaway na blogu :) : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Letos jsem na plese byla. Naše škola měla ples a já jsem byla pomáhat. :))
    Krásné fotky. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥