3. 2. 2016

TIP FOR VALENTINE


Valentín je už takmer tu a viem, že veľa z vás má problém, čo kúpiť alebo podarovať svojej polovičke. Ja som to tento rok riskla a vytvorila som na tričká. Určite poznáte stránku Shirtinator, ktorá som zaoberá práve výrobou tričiek. Majú tam rôzne valentínske motívy, no môžete si vytvoriť aj vlastné. Dajte si na tričko spoločnú fotku alebo sa inšpirujte mojimi tričkami. 
Po dlhom rozhodovaní a radách som usúdila, že zvolím jednoduchú variantu. Dám nám niečo napísať na chrbát. S touto inšpiráciu mi pomohla Gabuš, ktorej blog Mom says I can určite navštívte, dokonca tam práve prebieha Giveaway, ktorá trvá už len jeden deň. Vrátim sa naspäť k tričkám. Zvolila som jednoduchú variantu ako som už spomínala, a tak som predok trička nechala prázdny a nápis som nám dala na chrbát. Čierno-biela kombinácia sa hodí ku všetkému. 
Som veľmi zvedavá ako budú tričká vyzerať, no nebojím sa, že by sa niečo pokazilo. S týmto eshopom som už raz spolupracovala a mám s ním len dobré skúsenosti. Navyše tam majú teraz Vlantínsku zľavu, pri ktorej môžete získať 20% zľavu pri zadaní kódu VAL16.




Páčia sa vám nápad tričiek? Čo chystáte dať svojej polovičke na Valentína?

16 komentárov:

  1. Já mám spíš "problém", že žádnou svojí polovičku nemám.. :D Ale musím uznat, že tyhle tvoje trička se mi hodně líbí :))

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) aj ja som tento problém vždy mala :D

      Odstrániť
  2. Tuhle stránku mám ráda, taky jsem objednávala :) Super nápad na tričko
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je skvelé :) Keby som niekoho mala, tak by to bol rozhodne zaujímavý darček. :D

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super nápad.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No, mám uplně stejný problém jako Domča, a druhá polovička mi chybí :D :D ..Každopádně trička jsou super, dobře jsi si to vymyslela :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tieto trička veľmi rada riešim .. hodí sa to pre každého :)
    Aďulik Sun

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten nápad je super, ale my Valentýn vůbec neřešíme...
    The pearls of my life

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jé, tak to by mě ani nenapadlo, i když to na instagramu vídám pořád a líbí se mi to :) Tohle je podle mě fakt super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nápad je to vážně skvělý! :) Já příteli na Valentýna nic dávat nebudu, protože to nijak moc neslavíme. :) On mi dá pokaždé růži nebo bonboniéru a tím to končí. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tak to je dobrý nápad :D já čekám na pořádnej pugéééét :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Veľmi pekné, akurát, že ja som už s priateľom 3 roky a už sme si vymenili toľko tričiek aj vtipných aj serióznych, že už by to bolo v mojom prípade neoriginálne:D
    LILY OF THE VALLEY

    OdpovedaťOdstrániť
  12. to je super nápad :D to neznááám

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥