29. 3. 2016

EASTER HOLIDAYS


Veľká noc je oficiálne za nami a zajtra sa opäť vraciame do školy. Nie je to moc povzbudivá predstava, aspoň nie pre mňa. Prázdniny som mala celkom nabité. Vo štvrtok sa vrátil tatino z Anglicka na týždeň. V sobotu sme si povedali, že pôjdeme na Javorinu. Ak to nepoznáte, je to kopec, kde sa dá v zime lyžovať a počas iných ročných období je to super miesto na prechádzku. Pri našej návšteva sme miestami videli ešte neroztopený sneh. Nachádza sa tam Holubyho chata, kde sa oplatí zájsť na obed. Ja som si tentokrát nevybrala tradičné strapačky alebo bryndzové haluška, ale siahla som po grilovanom hermelíne s brusnicovou omáčkou (bol to skôr džem) a hranolkami. Bolo to výborné! Normálne po hranolkám nesiaham, ale s priateľom sme boli ráno v posilovni, takže som si to mohla dovoliť. Ako dezert som ochutnala mrkvový koláč, pretože ma zaujímalo, či chutí rovnako ako ten, ktorý som ochutnala prvýkrát v Anglicku. Bol dobrý, no na ten anglický nemal.






V nedeľu som išla spať k priateľovi. Poobede sme sa išli s ním a jeho rodičmi prejsť na Čachtický hrad, keďže bolo vonku krásne. Keby také počasie chcelo zostať stále. Užili sme si prírodu a večer sme išli na party. V pondelok som sa nevyhla šibačke ani vode. Hneď ráno som v pyžame skončila vo vani. Aspoň, že je to len raz za rok.







Ako ste si užili Veľkú noc? Boli ste riadne vyšibané? Ušlo sa vám aspoň trochu vody?

5 komentárov:

  1. Moc hezký článek a krásné fotky :) Ten hermelín vypadá chutně! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som bola na Veľkú Noc chorá, takže aj keď sme mali v pláne niekam ísť, nikam sa nakoniec kvôli mne nešlo. Ale voda si ma našla a hneď ráno som dostala poriadnu spŕšku od ocina a potom ešte niekoľko ľudí prišlo, takže som sa prezliekala niekoľkokrát ! :D Mala si veľmi pekný výlet :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsem moc ráda, že se ti u nás v kraji líbí :D Bydlím v obci pod Velkou Javořinou (možná jsi ji zahlédla). A máš pravdz, je to tam super :)
    La vie est belle

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tolik výletů, to se někdo má! :) Krásné fotky :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥