9. 3. 2016

MY FEBRUARY | PHOTO DIARY


Nestíham vnímať čas. Jarné prázdniny ubehli ako voda a posunuli nás do marca. Jar klope na dvere a zima sa s nami pomaly lúči. Február by som nazvala adrenalínovým mesiacom. Ako som už písala, organizovala som ples a tak som polovicu mesiaca v strese. Ten dopadol nad naše očakávania a tak som s výsledkom spokojná. Cez prázdniny som takmer nikde nebola. Avšak dva víkendy po sebe som bola v Bratislave a písala som o nej článok, ktorý si môžete prečítať TU.

Ďalšou zaujímavou vecou bolo, že mi najlepšia kamarátka odišla na 3 mesiace do Shanghaia kvôli modelingu, tak jej všetci držte palce. Predtým sme stihli zájsť na náš obľúbený obed- kuracie mäso s nivovou omáčkou, opekanými zemiakmi a zeleninou.


Tento mesiac som bola na nákupoch, raz v Trenčíne a raz v Bratislave. Jeden haul ste už určite videla a ďalší vás čaká.



Poznáte tie obedy, kedy sa celá rodina stretnete u vašich starých rodičov? Babka vždy toho veľa navarí a vy odchádzate najedený až do prasknutia. Presne takýto obed som mal minulý mesiac.
Nemôžem zabudnúť spomenúť Valentín. Ten sme s priateľom tento rok spolu oslávili po prvýkrát.
Mamine som ukázala, aké auto by mi mohla kúpiť. keď bude zo mňa vodič. Haha! To by sa dobre oškieralo.



Aký bol váš február?

16 komentárov:

  1. Krásné fotky :) A ten oběd, já miluju nivovou omáčku! ♥

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Měla jsi krásný měsíc! :) Moc hezké fotky :)


    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné fotky, máš nádherné hodinky ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvelé zhrnutie! Na nákupy v Bratislave som už dlho nebola, ale je to aj dobré, aspoň neplače peňaženka :D. A fotka s hodinkami je top! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Peknučké fotky :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Superský článok. Hneď na začiatku mi padla fotka ružičky do oka. A ten posledný bubble by som si teraz dala! :)

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne fotky a to jedlo..hneď by som si dala:)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na moju súťaž: http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/02/giveaway-time.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Úžasný článek. Není nad to, když si v 0:27 v noci přečtu něco dobrého. Krásné shrnutí celého měsíce. Kamarádce držím palce a těším se na haul! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc krásne fotky ♥
    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Vás pozývam na moju GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To já mám spíš andrenalinový tento měsíc. Taky porádáme ples. Je to makačka.. Fotky super
    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Super článek a krásné fotky :) Nemůžu si pomoct ale musím ti pochválit vlasy :D Máš fakt krásné vlasy :) A ten oběd bych si hned dala :D :)
    Simma Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásné fotky, kuřecí maso s nivovou omáčkou mám moc ráda.


    Jarní Soutěž

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Super fotky! :)
    Taky se mi zdá, že až příliš rychle utekl! I přesto, že byl o den delší :D
    Ani nevím, dost jsem řešila zkoušky a školu, takže jsem už ráda za změnu a jaro! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥