14. 3. 2016

QUICK HAUL + BLOGERKA ROKA


Poznáte to, keď idete do obchodu, niečo sa vám zapáči, nekúpite si to, no nakoniec vám to stále lozí po mysli a vy si to musíte kúpiť? Presne toto sa mi stalo prednedávnom. Asi pred 3 týždňami sme boli s priateľom v Bratislave. Nemali to byť žiadne nákupy, čisto výlet bez obchodov, no zastavili sme sa v Eurovei na obed a skočili sme do H&M. Padli mi do oka dve tričká, no nekúpila som si ich a tak sme sa tam o týždeň museli vrátiť. Nakoniec som odtiaľ odchádzala ešte s jedným tričkom navyše ako som plánovala. Jar sa blíži a treba byť pripravený.
Ak môj blog čítajú nejakí maturanti, chcem vám popriať veľa šťastia na maturitách. Mňa to našťastie čaká až o rok, no som si vedomá, ako rýchlo ten čas ubehne a budem na ich mieste ja.




Prvýkrát som bola nominovaná v Blogeri roka. Nájdete ma v kategórii život, umenie a kultúra. Ak sa vám páčia moje články, budem rada, ak ma podporíte vaším hlasom TU.


Akú vec, pre ktorú ste sa museli vrátiť ste si naposledy kúpili vy?

17 komentárov:

  1. Mě se zase stává, že se mi něco líbí, nekoupím si to a když si to po čase rozmyslím a jdu do obchodu s tím, že si to koupím, tak už to nemají. :-D Jinak trička jsou super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super trička! :-) Hlavně to s tím kaktusem, to je úplně skvělý :-D
    A tohle se mi nestalo už dlouho.. Většinou si to asi rovnou koupím :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc krásne nákupy ♥
    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Vás pozývam na moju GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To tričko s kaktusom je krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super úlovky:)
    Chcela by som ťa pozvať na moju giveawa♡👇
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To tričko s kaktusom je úplne rozkošné ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Perfektní kousky, perfektní bloggerka!! Držím palečky a snad vyhraješ! jdu hlasovat <3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To tričko s kaktusem je naprosto boží!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásne tričká, ten s tým kaktusom ma najviac pobavil ;) crazy :) :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak pro ty trička se oplatilo vrátit! :) Mně se tohle stává hodně často, nějaká věc se mi zalíbí, ale nakonec si ji nevezmu. Za pár dní už ale šlapu do obchodu s nadějí, že ji ještě mají :D Naposled to byl Mason jar v kiku, který už teda neměli :D :(

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Uh, upřímně tohle se mi stalo jednou, a to když jsem vybírala dárek pro mou mladší sestru a zalíbila se mi vesta v její velikosti. Přišla mi moc drahá, ale nakonec jsem se pro ní vrátila :D Pokud jezdím nakupovat mám předem vymyšleno, co bych chtěla. Ale to tríčo s kaktusem je bomba!

    Fridge of memories

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Hello lovely! I came across your blog and I like it!Such a pretty photos!!!
    I followed you on GFC #138. Would you be so kind to follow back, please? I hope that we can keep in touch and keep supporting eachother!
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Hrozně moc se mi líbí to tričko s tím kaktusem :D bože to je tak strašně krásná věc. Hrozně moc miluju takovýhle styl triček, všechna jsou pěkná, ale to s tím kaktusem je prostě nejhezčí :D

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  14. To tričko s kaktuskem je super :D

    Piosek

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥