23. 3. 2016

SNEAKERS COLLECTION



Dnes nám zase začínajú prázdniny. Juchú! Tešíte sa na šibačku? Počasie ma celkom mätie. Ráno svieti slnko a poobede je zamračené. Niekedy ani neviem, čo si mám obliecť alebo obuť. Čo ma však teší je, že môžem pomaly začať vyťahovať tenisky. Preto ma napadol tento druh článku. Dúfam, že sa vám bude aspoň trochu páčiť.

Nike Roshe Run sú moje najobľúbenejšie tenisky. Kúpila som si ich v lete v Anglicku a nedám na ne dopustiť. Sú veľmi ľahké a pohodlné. Jediný problém je, že sa kvôli vzoru nekombinujú zrovna najľahšie.

Čierne lesklé Vansy ste určite videli na mojom blogu niekoľko krát. Dajú sa nosiť ku všetkému a majú čo to za sebou. Sú to moje najnosenejšie tenisky.

Asi každá baba vlastní aspoň jedny Conversy. Ja mám hneď dvoje. Bordové boli moje úplne prvé Converse tenisky a zároveň aj prvé tenisky, ktoré som si priviezla z Anglicka. 

Posledné tenisky sú najnovšie, ktoré mám od Vianoc. Model Adidas ZX Flux sa mi veľmi páčil a tak som si jedny zaobstarala. Padli mi do oka a nemohla som bez nich odísť. Sú veľmi ľahké, no zatiaľ som nemala príležitosť nosiť ich, preto sa na ne už veľmi teším.

Aké sú vaše obľúbené tenisky? Máte doma Conversy?

16 komentárov:

  1. Super článek! Nejvíc se mi líbí ty Nike tenisky a hned po nich Adidasy :) Máš moc pěkný blog :)

    http://missbloggeress.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super, nejvíce se mi líbí ty první a poslední. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super článok... ja tenisky veľmi nenosím, iba na behanie... ale tento rok by som si chcela kúpiť biele Conversy (:

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty předposlední jsou super! Už se těším až bude tepleji a budu nosit tenisky.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všechny jsou krásné! Já kupodivu Conversky nemám ani jedny a upřímně mi to moc nechybí, zato takovými Roshe runy bych nepohrdla! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nejvíce se mi líbí ty Nike a Adidas, právě že ty ZX Flux se mi líbí snad všechny, ale jsou na mě moc úzký :/

    Everythin Kate

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jééé to je moc krásna zbierka :D
    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Vás pozývam na moju GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja nosím tenisky takmer all the time :D česť výnimkám, keď je vonku sneh alebo počasie na žabky/sandály :)
    A inak, má to byť SNEAKERS, nie SNICKERS :)
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne :) nejako som si to nevšimla

      Odstrániť
  9. Joo, já si ty Velikonoce moc užívám, děsně mě to baví, jen jsem líná se dokopat k učení a k cvičení :D. Ty první Nike tenisky jsou boží, mám v plánu si podobné pořídit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super článek! :) Já nemám skoro žádné tenisky, protože jsem vždycky chtěla spíš takové ty "elegantnější" boty. No ale teď se mi po xxx letech zase hrozně začaly líbit. Teď u mě jednoznačně vede Nike! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Máš tam naozaj veľmi zaujímavé kúsky. Najviac sa mi páčia tie lesklé vansy, tie by som ti rada ukradla! :)

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Skvělý článek :) Mně se moc líbí ty nike a vans :D Já nosím tenisky skoro pořád jak v zimě ve sněhu, když teda není nějak moc sněhu což se teda tady v Česku nestává :D Tak nosím tenisky i v létě kdy je zase horko :D Prostě na ně nedám dopustit. A ty máš moc hezkou sbírku tenisek :)
    Simma Blog

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥