2. 3. 2016

YOU ARE LIGHT


Je tu marec a konečne to vonku začína vyzerať, že sa blíži jar. Už sa neviem dočkať, kedy zhodím zo seba bundu a večer bude dlhšie svetlo. Tento týždeň mám jarné prázdniny,no aj tie ubiehajú veľmi rýchlo. Tri dni po sebe som schytala autoškolu, takže si nič nemôžem plánovať.
Čo sa týka outfitu, je ten typ, kedy skombinujete jednoduché kúsky oblečenia a cítite sa v ňom pohodlne.
S čím sa vám chcem v tomto článku ešte zdôveriť je, že som sa zapojila prvýkrát do súťaže Bloger roka, o ktorej ste už určite započuli. Som nominovaná v kategórii život, umenie a kultúra. Budem veľmi vďačná, ak ma podporíte vaším hlasom TU. Hlas je platný vtedy, keď ho potvrdíte na emaily. Samozrejme, že sa necítim na výhru, no treba zabojovať, nie?







Coat- Tally Weijl
T-shirt- Pull&Bear
Jeans- New Look
Backpack- Primark
Shoes- Nike

Máte radi jednoduché outfity? Máte alebo už ste mali jarné prázdniny?

10 komentárov:

  1. Já jsem si jednoduché outfity v poslední době moc oblíbila a tenhle je super :) Jinak jarní prázdniny jsem měla už celkem dávno a klidně bych si je znovu zopakovala :D

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takovéhle pohodlné a pohodové outfity mám nejradši! :) Užívej si prázdnin :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc hezký i když jednoduchý outfit, ale ty jsou nejlepší :) a máš tady krásné vlasy!! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  4. V jednoduchosti je krása :-)
    A já mám prázdniny taky zrovna teď, letí to jak voda.. :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekné fotky! :) Ruksačik a boty sú super :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Miluju jednoduché outfity a tobě to moc sluší :)


    Maybelline Baby Skin

    OdpovedaťOdstrániť
  7. seš krásná ! super článek se moc hezky čte!

    určitě mrkni na muj blog o modelingu :-)

    http://bephmodel.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥