15. 4. 2016

FLOWERS ARE SUNSHINE, FOOD AND MEDICINE FOR THE SOUL


Dnes je deň narcisov- deň boja proti rakovine. Naše gymnázium sa každý rok zapája do zbierania peňazí pre tých, ktorí to potrebujú. Ako dobrovoľníci sme sa vybrali do mesta. Celkom ma prekvapilo správanie ľudí, ale vlastne ani moc nie. Tí, čo majú peniaze ledva pre seba prispejú, ale tí, ktorí si sedia v kancelárii a kávičkujú len zakrútia hlavou. Milé však? Dúfam, že sa vyzbieralo na Slovensku dosť peňazí, aby mohli pomôcť na správnych miestach.
Outfit je fotený, keď bolo cez týždeň konečne krásne teplé počasie. Bohužiaľ má od toho dnešného ďaleko. Hoci slniečko svietilo, bolo chladno. Aspoň, že nám nepršalo. Túto kombináciu mám veľmi rada, páči sa mi ako kimono oživí čierny outfit.








T-shirt- H&M
Jeans- New Look
Kimono- New Yorker
Shoes- Adidas ZX Flux
Watches- Claire's
Sunglasses- Tally Weijl

Páčia sa vám veci, ktoré spestria čierne outfity?

13 komentárov:

  1. Tak to doufám, že se vybralo co nejvíce peněz :)
    Kimono je dokonalé! ♥

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekne napísané a zlatá si, tenisky sa mi celkom pozdávajú :D

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež som raz bola dobrovolníčka a bolo to presne tak isto. Tí čo nemajú na rozdávanie prispeli a tí čo majú nie. Čo už, môžeme si spievať, aké je ľudstvo príšerné! Kimono je skvelé, len tenisky mi k nemu nejak nejdú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Přesně jak říkáš :) Ale je to smutné že to takhle funguje.
    Jinak outfit krásný a kimono ti sekne! :)
    Simma Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Máš naozaj krásne vlasy:)) a kimono je úžasne♡ a možno by som zvolila len biele tenisky, keďže si mi troška bijú s tým kimonom! Ale inak super:)
    Chcela by som ťa pozvaťa na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásny outfit a je pravda, že niekedy ľudia, ktorý nemajú, dajú najviac. :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na mojú súťaž:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/04/1-blogove-narodeniny-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ono to tak býva, najštedrejší sú práve tí, ktorí majú najmenej... je to smutné no :) kimono je krásne, mám jedno podobné a už sa teším, keď ho vyberiem. :)

    Simona | liveinfoxworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Outfit je super a kimono to skvěle oživilo, pecka! :) A ty botičky .. ♥♥♥

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥