6. 4. 2016

HECNI SA A ZAČNI!


Najhorší problém ľudí je začať. Je to normálne, pretože sa bojíme zmeny. Každý chceme mať pekné vytvarované telo, no málo ľudí sa k tomu dokope a ešte menej to aj vydrží. Nestačí len začať cvičiť, treba zmeniť stravu, svoje zvyky, pohodlie a veľa ďalších vecí. Zmení to váš život. Ja som bola tiež taká, plná entuziazmu, že budem cvičiť, ale nakoniec nič z toho až doteraz.

POHYB
Cvičenie je veľmi dôležité pri chudnutí alebo zmene postavy. Možno si myslíte, že keď nemáte radi beh, tak nedokážete zmeniť vaše telo, no tak to nie je. Nájdite sa v inom športe. Možno vás zaujme fitko, korčuľovanie, bicyklovanie alebo iný šport. Treba skúšať a nájsť ten správny pre vás. Napríklad, ja som si povedala, že ja a posilovňa? Nemožné. Teraz tam trávim čas spolu so svojím priateľom. Už pomaly dva mesiace pravidelne cvičím. Začali sme chodiť plávať a pomaly zaraďujem do svojho týždňa aj behanie. Nemám ho moc rada, ale musím si nájsť k nemu vzťah.


STRAVA
Strava je ďalším z problémov. Je to ten najdôležitejší bod. Vyhoďte zo svojho jedálnička sladké, no nie zas všetko. Telo nemôže zostať bez sacharidov. A naopak, doplňte svoj jedálniček bielkovinami. Možno si myslíte, že zmena stravy znamená žiadna čokoláda, samá zelenina. Áno, mali by ste jesť zeleninu, ovocie, ale môžete si dopriať aj čokoládu. Avšak vy sami musíte vedieť, koľko jej chcete zjesť, aby ste dosiahli svoj cieľ.


SPARING PARTNER
Najlepšie je nájsť si pri cvičení partnera. Či už je to kamarát, kamarátka, frajer, sestra, babka je to jedno. Bude vám tak rýchlejšie ubiehať čas a môžete sa navzájom motivovať. Ja cvičím s priateľom, ktorý ma do toho všetkého dostal a za to mu ďakujem. Povzbudzuje ma a motivuje, keď už nevládzem. Ja sa mu to snažím oplácať a o tom to všetko je.

MOTIVÁCIA
Je ľahké namotivovať sa, no horšie je, aby nám tá motivácia zostala. Na Instagrame Tumbl alebo We Heart It je plno fotiek vypracovaných žien a mužov. Pre niektorých je to dôvod, prečo nechcú začať chodiť do fitka. Nechcú sa cítiť trápne, že nevedia robiť s nejakým strojom alebo nevedia ako to cvičiť. Nie je to hanba. Každý nejako začínal a určite sa nájdu ľudia, ktorí vám s tým pomôžu. Netreba sa hanbiť a opýtať sa.






Aký je váš postoj k zdravej strave a cvičeniu?

Instagram |Facebook |Ask |Bloglovin

11 komentárov:

  1. Skvelý článok :) Ja milujem cvičenie a zdravú stravu, no takisto to pred asi piatimi rokmi takto so mnou nevyzeralo. Síce si aj teraz doprajem niečo sladké, už to nie je tak veľa, ako to bývalo predtým a šport beriem ako súčasť každého dňa :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zdravá strava se mi líbí moc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. VŠetci teraz píšu o športe :D Ale pekný článok .. tvoj dáva aspoň zmyssel :)
    Aďulik Sun

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já se už dlouho přemlouvám k tomu, abych začala jíst zdravěji. Ale prostě to nejde... Já to nedávám. Hlavně mám zlozvyky nesnídat a přejídat se.. :/
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nepodceňuj sa :) skús si povedať, že keď to dokážu iný, prečo by si to nezvládla ty :) začiatok je najhorší, no všetko sa dá nahradiť tým zdravým a to je tiež veľmi chutné

      Odstrániť
  5. Skvělý motivační článek! :) Já sama vím, že je to se mnou fakt hrůza a měla bych sama se sebou začát něco dělat.. Jen mám pořád kupu výmluv, proč to nejde, ale doufám, že s jarem se mi vrátí chuť do pohybu a zdravějšího jídla :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. A já mám právě běh moc ráda a snažím se ho omezovat, abych si nespálila svaly :D dřív jsem sporty i zdravé jídlo naprosto nenáviděla, ale teď si k tomu postupně hledám cestu, tak doufám že mi to vydrží :D a tobě taky spoustu zdaru :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nedávno jsem začala omezovat sladké a nezdravé věci - a je to hrozně těžké! Nejenom začít, ale i vydržet! Jsem totiž člověk, který bez sladkého nemůže být, a tak se čokoládu snažím nahrazovat ovocem, ale s tím se to samozřejmě taky nemá přehánět, že jo. No..abych byla upřímná, už se nemůžu dočkat výsledků :D

    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ach, ja som sa už toľko krát snažila zmeniť aspoň kus niečo, ale asi nemám pevnú vôľu. Ale snáď jedného dňa. :) inak skvelý článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super článek! :) Já jsem přesně ten případ, co vždy začne cvičit, ale po několika dnech skončí. Vždy to vydržím maximálně měsíc, samotnou mě cvičení nebaví a tak to vždy hodím za hlavu. Zdráva strava je jak říkáš samozřejmostí, ale ne vždy to úplně jde.. když se doma něco navaří a je to nezdravé není možnost oponovat a sní se co je navařeno. Myslím si, že kdyby jídelníček změnila celá rodina, hned by to všechno šlo líp :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥