In My Life

MY MARCH | PHOTO DIARY


Trošku som sa týmto článkom oneskorila, ale hádam mi to odpustíte. Ani som nevedela, koľko fotiek sa mi za marec stihlo nazbierať. Myslela som si, že to nebol veľmi zaujímavý mesiac, no fotky ma presvedčili o opaku.

Možno viete, možno nie, snažím sa byť ďalšou nebezpečnou ženou za volantom a tak som sa ani ja nevyhla zdravotnej výchove. Celkom som sa bála "oživovanie", pretože som sa tomu vždy šťastne vyhla, no tentokrát na to neminule, ale zvládla som to myslím statočne.

S priateľom sme boli párkrát v Bratislave. Veľa ľudí ho nemá rado, no mne sa páčia jeho budovy.

Zo školy sme boli v Seredi v bývalom koncentračnom tábore, ktorý je otvorený len zopár mesiacov. Úprimne, očakávala som od toho viac a nie len renovované budovy. O strašidelnej tete, ktorá nás sprevádzala radšej nebudem veľa hovoriť.

Priateľov najlepší kamarát oslavoval 19-ku a tak nás pozval na bowling a biliard. Bowling som hrala prvýkrát v živote a na začiatku som mala začiatočnícke šťastie, no potom odišlo. Konečne som sa naučila hrať biliard. Dokonca sme vyhrali, juchú!

Kamarátke sme bolo robiť nákupných poradcov a stihli sme osláviť jej 18-ku.

Cez veľkonočné prázdniny sme boli jeden deň na Javorine. Normálne tam bol sneh! Viac si môžete prečítať v článku Easter Holidays.


Jeden deň svietilo krásne slniečko a tak sme boli Čachtickom hrade. Našli sme si naše budúce bývanie, kde budú najväčšie party! 


Koncom mesiaca som mala moji prvú tohtoročnú zmrzlinu. Ani vy nemôžete odolať príchuti cookies? Je to závislosť aj keď nezdravá.


Aký bol váš marec? Mali ste už zmrzlinu? Robíte radi nákupných poradcov?

Related Articles

9 komentárov:

  1. Super fotky, dostala jsem chuť na zmrzku. Příchuť cookies jsem u nás ještě neviděla.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hmm, v tom koncentračnom tábore sme boli aj my zo školou :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc hezké fotky! Ty žluté boty jsou úžasné a Bratislavu taky miluju ♥ Jinak můj březen byl hlavně plný tréninků a školy, ale našla se v něm i spousta krásných chvil :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkné fotky :) Bubble mám taky ráda jen kdyby nebylo tak drahé. :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je svojim spôsobom vtipné,ako je tam fotka nôh a snehu a neskôr fotka so zmrzlinou. xD

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné fotky! :) Já už měla zmrzlinu snad měsíc zpátky, když byla ještě zima, ale s mamkou jsme neodolaly a tak jsme si musely dát :D

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc pěkná sukně, takovou sháním a bože... mám chuť na zmrzlinu!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. This post was so fun!! :)


    http://www.carolinapinglo.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥