21. 4. 2016

PARFUMS WISHLIST

Ahojte! Dnes to mám pre vás prichystaný menší wishlist vecí, ktoré by som si rada zaobstarala z eshopu Parfums, ktorý určite každý poznáte. Je známy aj vďaka svojmu širokému sortimentu či už parfumov alebo kozmetiky. Poďme teda na to.

Garnier micelárna voda je asi najlepší odličovač, aký som mala. Ak teda nepočítam Biodermu, hoci sa od seba veľmi nelíšia. Garnier je však cenovo dostupnejší a nemám k nemu žiadne výčitky. Neštípu ma po ňom oči a perfektne odlíči.

Jimmy Choo, na tento parfém som narazila len prednedávnom v parfumérii. Jeho vôňa ma hneď zaujala, a tak som si povedala, že ho musím mať. Vône bohužiaľ neviem popisovať, takže ho musíte "očuchať" sami. Taktiež ma zaujala krabička v ktorej je balený. Pôsobí na mňa elegantne.

Matcha Tea, o tomto čaji som počula v poslednej dobe veľa. Niektorí ho pijú v káve (chutnala som ho tak v Starbuckse a radšej si ho druhýkrát už nedám), iní ho pridávajú do smoothie a videla som dokonca recept, kde ho pridali do lievancov. Ja by som ho rada vyskúšala v smoothie, tak uvidím, čo z toho vznikne.

Chia semienka som mala doma už nejakú tú dobu, no začala som ich častejšie používať až teraz. Objavila som skvelý chia puding a tak sa mi chia semienka začali míňať a pomaly mi dochádzajú, preto si budem musieť doplniť zásoby.

Mandľové maslo som ešte nikdy nemala. Som obľúbencom arašidového masla, a preto by som rada vyskúšala práve to mandľové, ktoré si môžete dať do ovsennej kaše, na lievance alebo natrieť na toast. Voľba je na vás.

Dior J´adore parfém sme s maminou objavili v zime v Anglicku. Je to novinka od Dioru. Vonia nádherne a má zaujímavý dizajn flaštičky. Cena nie je tiež najlepšia, pretože sa na pultoch nenachádza veľmi dlho a povedzme si na rovinu, Dior nie je lacná záležitosť.

Brali by ste niečo z môjho wishlistu? Používate chia semienka? Mali ste už mandľové maslo? Chutilo vám?

Instagram |Facebook |Ask |Bloglovin

11 komentárov:

  1. Skvělý wishlist! :) Garnier micelární vodu mám moc ráda, taky je to pro mě ten nejlepší odličovač :) Matchu Tea a chia semínka bych ráda vyzkoušela :)

    Zve Tě na mojí giveaway!
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezký článek a hlavně i ten Wishlist :)
    http://smileluccy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Parfém Jadore mám a voní užasně..i ten druhý parfém od Jimmy Choo musí být skvělý..jinak mandlové máslo ani chia semínka jsem nikdy neměla, ale zní to zajímavě. Jinak na mém blogu je ted giveaway pokud by jses chtěla zapojit :) odkaz níže

    http://www.terripeterk.com/2016/04/glass-nail-file-skleneny-pilnik-na.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvelý wishlist, garnier micelárku si tiež kúpim keď dopotrebujem terajšiu :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Garnier micelárku budu teď muset taky dokoupit, protože mi začíná docházet! A shodou náhod jsem zrovna tenhle týden na parfums objednávala historicky poprvé :) Jinak bych moc ráda zkusila chia semínka, zajímalo by mě taky, jak chutná ten pudink :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc pěkný wishlist :) Ať se ti teda splní! :D :) A s tou micelárkou úplně souhlasím, mám ji a nemůžu si ji vynachválit :)
    http://whimsiccal.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. V jakým poměru/množství si děláš ten chia puding? :-)
    Jinak pro micelárku palec nahoru! A Biodermu mám taky, jen není na odličování očí.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. s micelárkou souhlásim! mandlové maslo jsem neměla ale slysím o něm jen dobré veci už je na čase ho zkusit :D

    super článek tešim se na další ! mrkni určitě i ke mě : http://styleworldbypetra.blogspot.cz/2016/04/vyberes-si-to-anebo-to-wouldyourather.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Chia semínka používám strašně ráda. Momentálně je mám snad v každém jídle :D

    Interbeauty Prague

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥