3. 4. 2016

ROLLER LASH MASCARA


Peknú nedeľu vám všetkým prajem! Vonku krásne svieti slniečko, no ja musím byť doma, pretože ma zmohla alergia. Všetko začína kvitnúť a to znamená pre alergikov a zároveň aj mňa, obdobie plné kýchanie a slzenia. Nebudem vám tu však rozprávať o alergii, ale dnes sa budem venovať mascare Roller Lash od Benefitu.


Značku Benefit určite poznáte. Mohli ste počuť o ich bronzéroch, make-upoch a podobne. Mňa však zaujali ich mascary. O jednej z nich a to They´re Real ste mohli na mojom blogu čítať TU. V dnešnom článku som sa zamerala na Roller Lash. Táto mascara by mala natočiť a oddeliť mihalnice, čo aj spĺňa. Predĺži vám ich a nezlepuje. Podľa mňa je to najhoršia vec, ak vám mascara zlepí mihalnice. Vyzerá to hrozne a popritom vám ich aj ničí. Kartáčik je oblého tvaru. Pre niekoho môže byť nezvyk pracovať s ním, no je to len o zvyku.

Čo sa týka obalu, nemám čo vytknúť. Narozdiel od They´re Real nemá striebornú farbu, ale čierno-ružovú (broskyňovú?) Opäť je vidieť, že Benefit si dá záležať na dizajne.

Čo sa týka ceny, no je to zrovna najlacnejšia mascara. Benefit patrí k drahšej kozmetike. Ja si však myslím, že ak hľadáte kvalitu, určite sa oplatí do nej investovať. V slovenských kamenných obchodoch dostupná nie je, musíte si ju objednať cez eshopy alebo pohľadať v zahraničí. Ja som túto moju kupovala v Anglicku na letisku. Vychádza tam lacnejšie ako v obchodoch, pretože je to bez cla.

Ak viete, stále prebieha súťaž Bloger roka a budem veľmi vďačná, ak ma podporíte vaším hlasom TU

Máte skúsenosti s touto mascarou? Páči sa vám?

9 komentárov:

  1. Od Benefitu jsem ještě řasenky nezkoušela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zkušenost s touhle řasenkou nemám, ale líbí se mi její kartáček. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá dobře a má hezké balení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám ten istý problém s alergiu. Zatiaľ som v pohode, ale už to začínam pociťovať, že to na mňa lezie :( riasenka vyzerá moc super ♥
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ma velice zajimavy kartacek.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Líbí se mi, že neslepuje řasy, protože to dělá každá 3. řasenka z drogerie a zrovna já mám na ně velkou smůlu :D Celkově řasenka vypadá super, jen ta cena :(

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Benefit má úžasné obaly, ale obsah mne nikdy moc nebral :)
    love at the first sight

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já mám zatím jen Theyre real, tuhle nevím, jestli budu zkoušet, ale obal má nádherný :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥