In Fashion Haul

SPRING HAUL



Na začiatok by som sa vám chcela veľmi pekne poďakovať za všetky hlasy v Blogerke roku. Hoci som nepostúpila, aj tak som za všetko vďačná.
Je utorok ráno a práve mám telesnú. Ak je to aj u vás, že veľmi necvičíte, máme podobnú telesnú. Slniečko vonku svieti, no priveľmi teplo nie je. Už sa teším na teplúčko, ktoré ma dokáže nabiť energiou. Pomaly si plánujem letné prázdniny, ktoré sa mi zapĺňajú. O tom však v inom článku. Na toto leto sa už teraz veľmi teším. Kúpaliská, opaľovanie, drinky na ochladenie, ako mi to chýba. Tento článok však nebude o lete, ale o nákupoch. Povedzme si na rovinu, ktorá žena by im odolala? Niektoré kúsky oblečenia som si dala objednať v Anglicku a tatino mi ich priniesol, keď koncom marca prišiel. Iné mám z Bratislavy.

Topov na ramienka nikdy nie je dosť. Keďže je jar a tá sa vyznačuje farbami, siahla som po oranžovom tope. Veľmi sa mi páčia jeho ramienka a taktiež kvapka, ktorá je na chrbáte.

Tento typ sukne určite poznáte. Neodolala som jej a tak spolu s topom putovali z New Look do mojej skrine. Pekne obopne postavu.

V V Bratislave som v H&M našla túto jednoduchú mikinu. Je presne na tie dni, kedy neviem, čo si mám obliecť.

V H&M majú teraz Coachella kolekciu. Do oka mi hneď padol overal. Zamilovala som si strih pri krku a super vyzerá na postave.


Minulý týždeň som mala suchú pleť a potrebovala som malý krém, ktorý budem nosiť v taške. Tento malý Nivea krém som si zamilovala.

A ako poslednú vec, ktorá mi prišla bol shaker a čokoládový proteín zo stránka namaximum. Využite zľavu 5% na nákup pri zadaní kódu JANESWORLDBLOG, ktorý platí do 31.8.

Tešíte sa na leto? Čo ste si naposledy kúpili Vy? 

Related Articles

19 komentárov:

  1. Moc pěkné věci sis pořídila, to budou super outfity :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To tílko vypadá zajímavě. I mikina je hezká! ☺

    Blogerka Klárka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne veci, hlavne sa mi páči sivá sukňa, ja takú momentálne zháňam:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Najviac sa mi páči oranažový top a sukňa (podobnú mám aj ja ♥) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všetky kúsky sú skvelé, najviac sa mi páči ten oranžový top a mikina ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvelé veci! Ten oranžový top a overal sú úplne úžasné! :)) Weirdhouse

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné kousky! :) Nejvíc se mi líbí overálek z H&M, zajímalo by mě, jak vypadá celý :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Taký typ tielok ako je ten oranžový top zháňam už veľmi dlho a ten tvoj je krásny! Tiež overal na leto ti bude sedieť ako uliatý! :) A sukňu mám veľmi podobnú, pričom som ju nosila skoro celé leto, takže skvelý výber!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. peknú zbierku si si zaobstarala :)) len závidím.. :D a zrazu sa objavilo vo mne nutkanie naklusať do obchodov :D :D

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tílko je super, mám doma podobné a v létě ho nosím skoro pořád :)

    Poshlife

    OdpovedaťOdstrániť
  11. No tak s tělocvikem to máme stejně! :D A pořídila sis nádherné a dokonalé kousky, nejvíce mě zaujala asi sukně, takovou bych také moc chtěla! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásne úlovky :)
    Pozývam ťa na giveaway na mojom blogu stylebymyself.blogspot.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. krasne veci, ten oranzovy top je uzastny :)


    http://7bluedots.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥