9. 5. 2016

18TH BIRTHDAY


Vo štvrtok som opäť o rok zostarla, no tentokrát na dôležitý vek a to 18. Oficiálne som vstúpila do sveta dospelých. Ráno som sa prebudila s pocitom, že som nejaká stará.
 Dokelu! Ani neviem, či som sa na tento vek tešila alebo nie. V ten deň ma čakali tri písomky v škole, no nepokazili mi nadšenie z 18-ky. Spolužiaci, priateľ a dokonca kolega z roboty, kde som v lete brigádovala si spomenuli na môj veľký deň a obdarovali ma sladkosťami. Moja "healthy" strava išla dole vodou a to hlavne cez víkend.


V sobotu som mala rodinnú oslavu, kde sme sa všetci, samozrejme, prejedli. Od maminy som ako každoročne dostala tortu s mojou najobľúbenejšou karamelovou a čokoládovou plnkou. Nikdy neviem, akú tému mamina vymyslí. Tento rok ju napadlo dať ju v štýle cvičenia, takže vrch zdobil kettlebell




V piatok na priateľ prekvapil s touto úžasnou tortou so sviečkami. Toľko cukru s už dlho nejedla. Začala som sa tešiť z môjho nového veku, ktorý si chcem užiť naplno, pretože 18 je len raz za život. Je to najlepší čas plniť si tvoje tínedžerské sny, chodiť na party a slobodne žiť. Hoci som oficiálne dospelá, vždy bude vo mne dieťa, ktoré sa rado blázni a pozerá rozprávky.



Ako oslavujete svoje narodeniny Vy? Akú tortu ste naposledy dostali?

7 komentárov:

  1. Tak to ještě dodatečně všechno nejlepší! Dort vypadá úžasně a na všechny ty cukry jsem dostala úplně chuť :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milá Jane posílám ti přání od Jane :) Mnoho štěstí, zdraví. Ať se ti daří a splní vše po čem toužíš. Vítej mezi dospěláky. Jane

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá torta je nádherná a dodatočne všetko najlepšie!! ♥♥
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak ještě opožděně vše nejlepší a užívej, co můžeš! Dorty vypadají super a květiny taky :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to ti přeji všechno nejlepší! :) Dorty jsou krásné! ♥ Jinak u nás oslavy končí uplně stejně - přejezením :D

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já měla na narozeniny medovník, a dneska na mně mamka, jestli si nechci koupit kousek že maj ve slevě, trak sem nakonec odolala a řekla mamině že přece držim do plavek, nee?? :dd moc gratuluju k 18ti!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Všetko najlepšie! :) Torty vyzerali krásne! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥