15. 5. 2016

I NEED NEW CLOTHES FOR SUMMER


Haul je jeden z článkov, ktoré máte podľa čítanosti najradšej. Kto by aj nie. Vo štvrtok nám dali v škole voľno, kvôli príjmačkám. Určite si viete predstaviť, ako ma to potešilo. Hneď som využila situáciu a zamierila s priateľom rovno do Bratislavy, pretože som potrebovala plavky na leto. Stačil mi len vrch, keďže spodok nie je taký vyblednutý od slnka. Je čiernej farby, takže mi to zľahčilo výber. Nakoniec som mala kúpené hocičo iné, len nie plavky a tak sa zdalo, že odídem bez nich. Našťastie sme v Croppe zohnali tie správne.


Nakupovať som išla hlavne kvôli plavkám, pretože sa leto blíži a ja potrebujem nové. Bolo ťažké nájsť práve tieto, trojuholníkové. Tie mi na telo pasujú najviac a všade mali bude plavkové vrchy v štýle podprsenky alebo pozdĺžne. Cropp na našťastie zachránil a potešila ma aj super cena.


V Kotone som natrafila na toto tričko, ktoré ma veľmi vystihuje a nedala som ho z ruky. Veľmi sa mi páčia trička s vačkom. Nápis a nášivky sú veľkým bonusom.


Jednoduché biele tričko z H&M je ľahké a bude perfektné na teplé letné dni alebo na pláž.


Najskôr som chcela biele jeansy, no povedala som si, že ide leto, tak sa mi skôr oplatia biele kraťasy. A práve jedny som našla v H&M. Dobre sedia na postave a sú pohodlné.


Svoju zbierku kraťasov som doplnila high waisted kraťasami taktiež z H&M. Zapáčila sa mi ich farba a super sedia na postave.

Čo ste si naposledy kúpili Vy? Páči sa vám môj haul?

11 komentárov:

  1. Moc krásny haul ♥ my sme mali kvôli prijímačkám voľno v pondelok :D a v pondelok som išla do BA tiež na nákupy, ale bohužiaľ sa mi nič nepáčilo :( minimálne tento týždeň sme toho mali dosť spoločného :D
    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jé, tak teď mám úplně takovou letní náladu! Ty plavky vypadají suprově a třička jsou krásná :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to tričko s tím jídle musím mít! :D to mě naprosto vystihuje :D
    jinak super haul! :)
    Amaya

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný článek a krásné kousky! Moc se mi líbí trička a plavky jsou taky moc hezké :) Já taky momentálně sháním nové, ale zatím se mi nikde nelíbily a u nás v Croppu jsem dokonce žádné ani neviděla :(

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hodně se mi líbí tvůj styl! :) Věci jsou super! :o
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mně se líbí střih šortek, ale brala bych klasickou černou :) Moc pěkné plavky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) ak myslíš tie biele, tak presne také mám aj čierne, čiže som siahla aj po inej farbe, pretože sú veľmi pohodlné

      Odstrániť
  7. Krásne nákupy:) a koľko si dala za plavky? Mimochodom high waist kraťasy zháňam už dlho a tie tvoje sú teda naozaj krásne;)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. pekný haul :) tie biele kraťase som si kupila tiež ale v khaki farbe :)) www.allbytereza.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥