19. 5. 2016

OBĽÚBENÉ RAŇAJKOVÉ LIEVANCE


Konečne sa zosobotnieva a to znamená, že si budem môcť pripraviť svoje obľúbené lievance. Cez týždeň ich, bohužiaľ, kvôli škole nestíham robiť a vstávať skôr sa mi nechce. Preto sa vždy teším na víkendy, kedy mám na ne čas. Je to pre mňa niečo ako odmena za celý týždeň, kedy sa musím učiť, pretože idú maturity a profesori od nás vymáhajú čo najviac známok. Mám to šťastie, že tento rok ešte nematurujem, no budúci rok sa tomu nevyhnem. Mám však dosť kamarátov spolu aj s priateľom, ktorí majú skúšku dospelosti tento rok a tak im držím palce. Vlastne aj vám všetkým. 

POTREBUJEME:
  • 30 g špaldovej múky
  • 1 vajce
  • 2 lyžice medu
  • 50 g bieleho jogurtu
  • trochu vody
  • štipka prášku do pečiva


Všetko zmiešame a robíme na panvici. Použijeme kokosový olej. Ozdobíme ovocím. Ja použila aj Alpro čokoládový puding, ktorý len a len odporúčam.


DOBRÚ CHUŤ!


Máte radi lievance? Skúšali ste už Alpro puding? Maturujete tento rok?

12 komentárov:

  1. To vypadá dokonale a velmi chutně. Jinak maturitu mám už naštěstí za sebou. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Málem jsem si poslintala klávesnici... TY FOTKY!!!! Uáááááááá! :-)
    Bebe

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oh, miluju lívance! :3 Ty tvoje vypadají skvěle, příště si je také poleju nějakou čokoládou :D
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty vypadají tak dokonale! ♥ Maturitu už mám naštěstí za sebou, teď bojuje se zkouškama a upřímně, maturita oproti tomu byla ještě brnkačka :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadají dokonale, lívance jsou jedna z mých nej nej snídaní! Jedla bych je pořád! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wau, tak ty vypadají dokonale! Hned bych si dala! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Palacinky MILUJEM! a práve dnes som ich mala na raňajky. Síce v trošku menej healthy prevedení ale niekedy si treba dopriať. :D Tieto vyzerajú neskutočne dobré. Určite vyskúšam. :)

    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  8. O môj bože! To si musím spraviť aj ja! Mňam www.allbytereza.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥