26. 5. 2016

OVSENÁ KAŠA TRIKRÁT INAK


Zas a znovu ďalší článok týkajúci sa raňajok. Veľmi sa mi tento typ príspevkov zapáčil, pretože vám tak dávam inšpirácie, čo na raňajky. Teda aspoň v tom dúfam. Ako som už veľakrát spomínala, raňajky sú mojím najobľúbenejším jedlom dňa. 
Dnešný príspevok je zameraný na ovsené kaše, ktoré si robím takmer každé ráno. Je to pre mňa najrýchlejší a najchutnejší spôsob jedla pred školou.


1. Kakaová ovsená kaša
Potrebujeme: vločky ( ja používam jemne mleté), lyžičku kakaa, med, mlieko (používam kokosové Alpro)
Postup: Na panvicu si nasypeme ovsené vločky a zalejeme mliekom. Pridáme kakao a miešame až kým sa nezmiešajú. Nakoniec pridáme med. Kaša vám začne po bokoch panvice bublať. Ak chcete mať kašu hustú, nechajte to ešte tak. Ja mám najradšej zlatý stred- nie riedku ani hustú.

2. Ovocná kaša
Potrebujeme: vločky, lyžičku kakaa (nie je potrebné),  mlieko
Postup: Postup je úplne rovnaký ako pri prvej kaši avšak pridáme rozmačkanú polovicu banánu alebo mrazené ovocie. Výborné je, dať si na spodok misky kocku horkej čokolády a na ňu naliať kašu.

3. Mikrovlnková ovsená kaša
Potrebujeme: vločky, mlieko, kokos, kakao
Postup: Do misky si nasypeme vločky, pridáme lyžičku kakaa a zalejeme mliekom tak, aby vločky plávali. Vložíme misky na cca 2 minúty do mikrovlnky. Kašu zamiešame, pridáme kokos, ovocie a papáme.

Do každej kaše si, samozrejme, môžete pridať či už chia semienka, ľanové semienka alebo kustovnicu čínsku, je to len na vašich chuťových bunkách.

Máte radi ovsenú kašu? Akú si robievate?

5 komentárov:

  1. Milujem ovsenú kašu a mám ju každé ráno na raňajky :) Najradšej mám ovsenú kašu s Alpro kokosovo-čokoládovým mliekom, ktoré zbožňujem a k tomu neskutočne veľa ovocia :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to moc chutně! :) Já si s tím takhle vyhrát neumím :D :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá to opravdu krásně! :) Já se přiznám, že jsem kaši snad nikdy neměla, akorát jednou mi babička dělala něco podobného a to mi vůbec nechutnalo :D Ale ráda bych nějakou ovocnou kaši zkusila :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥