12. 5. 2016

SLADKÁ PIZZA NA RAŇAJKY


Veľa ľudí má vo zvyku neraňajkovať a to je veľká chyba. Raňajky sú predsa základom dňa. Povie vám to či už znalec na zdravú stravu alebo lekár. Ja mám z celého dňa najradšej práve raňajky. Dokážem sa s nimi vyhrať a doplnia mi energiu sa celé doobedie. Netreba ich podceňovať. Ak na ne nie ste zvyknutý, skúste začať tak, že si ich budete robiť cez víkendy a postupne cez týždeň. Ak máte radi zdravú stravu, skúste si pripraviť túto sladkú pizzu. Je ideálna na víkendy, pretože jej príprava vyžaduje pečenie, čo cez týždeň, kedy vstávame do práce alebo školy nikto neocení.

POTREBUJEME:
  • 50 g rozomletých vločiek
  • 1 vajce
  • 100 g bieleho jogurtu (ja som použila grécky)
  • 1 lyžička prášku do pečiva
  • ovocie

POSTUP:
Suroviny si zmiešame a vytvorí sa nám tak husté cesto. Do formy si položím papier na pečenie a naň vylejeme cesto. Pečieme na 18°C približne 25 minút. Ja som na upečenú "pizzu" dala grécky jogurt a ovocie. Je veľmi chutné dať na to aj med.


DOBRÚ CHUŤ!


Raňajkujete? Poznáte tento recept? Vyskúšate ho?

9 komentárov:

  1. Vyzerá to skvelo!
    www.aduliksun.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Deneska jsem měla třeba lívanečky s jogurtem a tohle vypadá skvěle. Já zkoušela zdravou pizzu na milion variant!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňam, vypadá to krásně! :) Já bohužel poslední rok vůbec snídat nestíhám, ale snažím se si snídani rychle připravit a vzít do školy a sníst ji před vyučováním tam :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bože môj! To vyzerá úžasne!! ♥ :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá to velmi lákavě. Já jsem nezvykla ráno jíst, ale teď se snažím aspoň něco málo do sebe dostat. Většinou si nasypu do misky své oblíbené müsli a zaliji jogurtem. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj :) Prešla som tvoj blog a zastavila som sa pri tomto článku, z úvodnej stránky ma zaujal najviac. To bude tým že je to jedlo a kooopa ovocia, to ja môžem:)
    Začnem tak od základu, veľmi sa mi páči tvoj dizajn , je prehladný jednoduchý a páči sa mi že aj krásne prehladne píšeš. Články sú stručné, takže sa i dobre čítajú a ku tomu super fotky. Sú svetlé čo ja môžem a hlavne veľké, to je pre mňa veľké plus !
    Jediné čo by som možno vytkla je že píšeš z každého trošku, ale i ja som to tak zo začiatku mala, kým som si našla ,,to svoje,, o čom chcem na blogu písať. Články ma bavia, celkovo blog na mňa pôsobí pozitívne a určite sa tvoj blog ešte vrátim :)
    Veľa šťastia s blogovaním prajem ♥
    lINDA

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥