20. 6. 2016

ENGLAND, SWEET ENGLAND


V sobotu večer sme šťastne prileteli do Anglicka. Let bol bezproblémový a prekvapilo ma, keď som zistila, že vedľa mňa sedí černoška. Prileteli sme do Birminghamu a čakala nás 2 hodinová cesta autom domov. Na večeru sme si boli všetci traja (ja, frajer a tatino) kúpiť kurací kebab, ktorý tak veľmi zbožnujem. Priberanie začína. 


Ráno sme sa boli s priateľom prejsť pri more a nazbierali sme zopár mušlí. Po ceste nám poprialo niekoľko angličanov dobré ráno, čo je tu úplne normálne. Človeka potešia aj takéto maličkosti. Poobede sme boli na nákupoch v Tescu a tak sme si hneď kúpili moje obľúbené Pringles a Ben & Jerry zmrzlinu. Je to závislosť. Objavili sme tam balenie, kde sa nachádzajú 4 príchute. Praktické, ak chcete vyskúšať čo najviac príchutí, tak ako my. Dnes ideme do Bristolu na nákupy, tak musíme stihnúť autobus a v utorok ideme do Londýna, tak dúfame, že nám nebude pršať.



Boli ste už niekto v Londýne? Čo by sme si mali pozrieť?

6 komentárov:

  1. Výlet ti teprve začal, ale zní to úžasně! Těším se na pokračování, užívejte :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takéto výlety už s frajerom, no prajem vám to :)
    Zlatí ste :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pořádně si výlet užijte! :) Já jsem byla v Anglii a Londýně v listopadu, takže jsme měli fakt na nic počasí. Každopádně snad vy budete mít počasí lepší :D Jinak, co navštívit v Londýně...hm hm já tam byla pouze na těch nejznámějších místech, takže asi tak :D
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥