13. 6. 2016

PLÁNY NA LETO


Leto sa už bezpodmienečne blíži a treba si začať robiť plány ako strávime prázdniny. Ja už si tie svoje pomaly plánujem, hoci moje myšlienky teraz blúdia okolo učenia, pretože nám tento týždeň uzatvárajú známky. Keďže som v treťom ročníku na gymnáziu, chcem mať vysvedčenie čo najlepšie kvôli vysokej škole. Tento článok je však informačný, takže začnime. 


 1. Anglicko 
Už v sobotu odlietame s priateľom do Anglicka za tatinom. Ideme tam len na týždeň. Chcem mu to tam poukazovať, pretože Anglicko aa stalo mojím druhým domovom. Taktiež chceme ísť do Londýna, samozrejme očakávajte články a určite aj haul. Ďalší krát sa do Anglicka pozriem koncom júla, kedy tam idem s maminou a babkou na dva týždne. 


 2. Tatry 
Tesne po mojom príchode z Anglicka v polovici augusta ideme s priateľom na týždeň do Tatier. Priznám sa, bude to moja prvá dovolenka v horách. Priateľ chce ísť na turistiky, tiež chceme ísť do Košíc a aquaparku. 


 3. Aquaparky, kúpaliská 
Čo by to bolo leto bez kúpalísk? Nemožné. Milujem tobogány a bláznenie sa v bazéne. 


4. Bicyklovanie 
Priateľ plánuje výlety na bicykloch, takže budem mať aspoň dobre zacvičené nohy.


Aké sú vaše plány na leto? Idete do zahraničia alebo budete len doma?

6 komentárov:

  1. Tak to budeš mít super léto :) Doufám, že budou nějaké články z Anglie a Tater! :D :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je super, že to už máš takto naplánované. Ja si nebudem asi do poslednej chvíle istá či idem :D držím palce nech ti to všetko vyjde podľa predstáv :D ♥
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Páni tu Anglii ti závidím. Já odlétám 29.7 do Tuniska, na letadlo se strašné těším. Užij si to v Anglii :)
    http://karlajonasova.wix.com/karla

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mam na prázdniny tiež toľko plánov! Chcem chodiť behať, ist k moru, zrejem brigádovať a tiež si plánujem rôzne výlety po zámkoch :D cize to bude rušne. Prajem príjemný pobyt :)
    creYativitE 

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Máš opravdu super plány a už se těším na články z Anglie :) Já už jsem byla s rodinou týden na chatě a dál to nějak naplánované nemám, protože budu muset hlídat mladší sourozence a chodit na brigádu :( :D

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥